Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Open-Xchange?
Poleg e-pošte, dokumentov, urnika in skupne rabe v socialnih medijih, Open-Xchange ponuja popolnoma integrirano programsko opremo za spletno komunikacijo, sodelovanje in produktivnost. Platforma uporabnikom omogoča integracijo tokov sporočil iz Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter in LinkedIn. Programska oprema je enostavna za uporabo, zahvaljujoč intuitivnemu uporabniškemu vmesniku in enostavni nastavitvi.
Kako lahko uporabite Open-Xchange?
Open-Xchange je rešitev za produktivnost, ki je primerna za vsakogar, ki za svojo pisarno potrebuje več kot le e-pošto. Ponuja obsežen nabor aplikacij, ki pomaga pri organizaciji ekipe in vam omogoča uporabo prostora za shranjevanje v oblaku. Odlična je programska oprema za manjše skupine za pomoč uporabnikom, integrirate pa jo lahko s službo za pomoč LiveAgent.
Kadar zastopnik za stranke prejme povpraševanje stranke, to postane zahtevek ticket zahvaljujoč sistemu zahtevkov LiveAgent. Naše funkcije učinkovitosti, kot so zamodejna distribucija zaktevkov, oddelkov in zaznavanje kolizije agentov zagotavljajo, da bo zahtevek poslan pravi osebi, ki ga lahko nato reši. To bo pospešilo in poenostavilo postopek storitve za stranke.
Poleg obravnave e -poštnih sporočil lahko naš univerzalni nabiralnik upravlja sporočila v klepetu v živo, klice strank, bazo znanja s portalom za stranke, in račune na socialnih medijih iz Facebook, Twitter, Instagram in Viber. Naš sistem zahtevkov lahko preprosto zagotovi vključitev vaših komunikacijskih kanalov, vaša vprašanja pa bodo ostala organizirana in razdeljena ne glede na vse.
Vsako komunikacijsko orodje, ki ga ponuja LiveAgent, je v celoti podprto s številnimi funkcijami, osredotočenimi na produktivnost in učinkovitost. Organizirajte svoje podjetje LiveAgent z delovnim časom, ustvarite pravila izkoristite pogodbe o ravni storitev. Uporabite lahko tudi igranje da bo podpora strankam bolj zabavna in zahtevna za agente.
Kakšne so prednosti uporabe Open-Xchange?
- Popolnoma predstavljena rešitev za e-pošto
- Programska oprema za sodelovanje v oblaku
- Upravljanje stikov in sinhronizacija
- Izboljšana produktivnost
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Kako integrirati Open-Xchange z LiveAgento?
Ko imate račun Open-Xchange pripravljen, ga lahko preprosto povežete s službo za pomoč LiveAgent zahvaljujoč protokolu IMAP/POP3. Postopek integracije traja nekaj časa. Oglejte si spodnji vodnik, ki vam lahko pokaže vse potrebne korake.
- Če še niste nastavili e-poštnega računa Open-Xchange, obiščite njihovo spletno mesto in nastavite svoj račun. Open-Xchange namestitev izvede s povezavami za prenos, vodniki za namestitev in drugimi viri. Po nastavitvi sledite spodnjim korakom.
- Je vse pripravljeno in nastavljeno? Super! Zdaj pojdite na svoj račun LiveAgent. Odprite Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi in kliknite gumb Ustvari. Na seznamu izberite Drugo in nato med obema možnostma izberite IMAP/POP3.
- Na voljo je le še nekaj stvari – vnesite svoj e-poštni naslov, uporabniško ime in geslo, skupaj z izbiro vrste pridobivanja, strežnika in vhoda. Poleg izbire načina preverjanja pristnosti se lahko odločite, kateri oddelek bo upravljal zahtevke s tega e-poštnega naslova. Ko končate, shranite svoje delo in končajte.
Integracija Open-Xchange je pripravljena in s pomočjo LiveAgent lahko začnete zagotavljati podporo. Oglejte si več informacij o funkcijah službe za pomoč uporabnikom ali poiščite Akademijo LiveAgent, če želite izvedeti več o podpori za stranke.
Frequently Asked Questions
Kaj je Open-Xchange?
Spletna komunikacija, skupno delo in programska oprema za produktivnost so del Open-Xchange. Zaradi intuitivnega uporabniškega vmesnika in enostavne nastavitve je programska oprema enostavna za uporabo za vsakogar.
Kako lahko uporabite Open-Xchange?
Če za svojo pisarno potrebujete več kot le e-poštnega odjemalca, je Open-Xchange rešitev za vas. Ponuja obsežen nabor aplikacij, ki olajšajo sodelovanje v skupini, na voljo pa je tudi shranjevanje v oblaku. V kombinaciji z integracijo programske opreme za pomoč uporabnikom LiveAgent je odlična programska rešitev za ekipe za pomoč uporabnikom.
Kakšne so prednosti integracije Open-Xchange?
Popolnoma opremljena rešitev za e-pošto Programska oprema za sodelovanje v oblaku Upravljanje stikov in sinhronizacija Izboljšana produktivnost
Odkrijte, kako Avoxi integracija z LiveAgentom poenostavi vaše komunikacije v oblaku in VoIP storitve. Uživajte v brezplačni integraciji, zanesljivih telefonskih storitvah in izboljšanih procesih storitev za stranke. Začnite svojo brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje zdaj in optimizirajte svoj klicni center brez dodatnih stroškov!
Odkrijte brezplačno in zanesljivo GMX e-poštno storitev z integracijo LiveAgent za učinkovito upravljanje zahtevkov iz več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte podporo strankam z našim sistemom za izdajo vstopnic, vključite klepet v živo, družabne medije in več. Pridružite se danes in optimizirajte svojo storitev za stranke!