Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Intercom?
Intercom je komunikacijska platforma, ki jo podjetja uporabljajo za komunikacijo s strankami. Sporočila se lahko uporabljajo za zbiranje in filtriranje podatkov za ustvarjanje usmerjenih sporočil.
Kako jo uporabljati?
Uporabljajte to integracijo za urejanje in sledenje sporočilom. Dodajate lahko dogodke, zapiske, kreirate uporabnike, urejate oznake, posodabljate podjetja, sprejemate sporočila in več. Intercom integracija vas bo obvestila tudi o novicah, posodobitvah in novih strankah.
Prednosti
- Sledite sporočilom v podjetju
- Zbirajte podatke in urejajte stranke
- Nič več menjanja aplikacij
Frequently Asked Questions
Kaj je Intercom?
Intercom je komunikacijska platforma s katero lahko upravljate in shranjujete podate od leta 2011.
Kako lahko uporabljate Intercom integracijo v LiveAgent?
Z integracijo Intercom lahko: - odgovarjate strankam v LiveAgent - kreirate uporabnike, posodabljate podjetja dodajate oznake - zbirate podatke iz sporočil - izboljšate potek dela podporne službe
Odkrijte IP Voice, argentinsko podjetje, ki ponuja dostopne in kakovostne storitve VOIP telefonije z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo. Enostavno integrirajte IP Voice z vašim LiveAgent klicnim centrom brez dodatnih stroškov. Začnite svoj brezplačni preizkus zdaj in izboljšajte zanesljivost ter stroškovno učinkovitost vaših komunikacijskih rešitev!
Ali potrebujete alternativo storitvi Intercom?
Iščete alternativo Intercom? Odkrijte LiveAgent – zmogljivo orodje za pomoč uporabnikom z več kot 179 funkcijami in 40+ integracijami. Prehod je hiter in enostaven, z brezplačno selitvijo podatkov. LiveAgent ponuja hitro reševanje poizvedb, izboljšano zadovoljstvo strank in povečano produktivnost. Pridružite se podjetjem, kot so Forbes, Airbus in Nascar, ter izkoristite brezplačno 30-dnevno preskusno obdobje. Preizkusite LiveAgent danes in izboljšajte svojo storitev za stranke!