Instagram integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Instagram je priljubljena platforma družbenih medijev, kjer uporabniki delijo fotografije, videe in zgodbe. Pošta je bistveno orodje podjetij za sodelovanje s strankami in ustvarjanje močne prisotnosti v družbenih medijih. Podjetja ga uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in storitev prek estetsko prijetnih objav, ki so tako pogosto združene z izjavami strank. Poleg tega se pogosto uporablja kot kanal za podporo strankam, kjer se stranke lahko obrnejo in postavijo vprašanja o promoviranih izdelkih ali storitvah.
Integracija Instagrama omogoča uporabnikom LiveAgent, da odgovorijo na omembe, vprašanja in komentarje neposredno iz univerzalnega predala LiveAgent, ne da bi se morali neposredno prijaviti v Instagram.
Kako deluje?
Podpora uporabnikom Instagrama je s pravimi orodji lahko kos torte. LiveAgentova integracija Instagrama vam omogoča, da svojo poslovno stran Instagram povežete neposredno z našo službo za pomoč uporabnikom.
Rezultat? Takoj, ko prejmete komentar ali omembo na svoji strani v Instagramu, bo ta samodejno potisnjen v orodje za izdajanje zahtevkov vaši službi za pomoč uporabnikom.
Kako to izgleda v praksi?
Ali bi vaše stranke vedele, da uporabljate zunanje orodje? Odgovor je NE. Preverite, kako deluje, v tej podrobni video vadnici.
Kaj lahko storite z integracijo Instagrama?
Aktivacija Instagram integracije vam omogoča, da izvajate naslednja dejanja neposredno iz LiveAgent:
- Upravljajte vse svoje interakcije v družabnih medijih na enem mestu.
- Spremljajte in odgovarjajte na komentarje in omembe na Instagramu iz poenotenega nabiralnika LiveAgent.
- Dostop do zgodovine interakcij in podrobnosti o strankah.
- Uporabite funkcije za avtomatizacijo in prodajo zahtevkov LiveAgent, da poenostavite interakcije na Instagramu in izboljšate odzivne čase.
- Uporabite zmožnosti poročanja in analitike za sledenje uspešnosti in ocenjevanje zadovoljstva strank.
Kako integrirati Instagram z LiveAgent
LiveAgent ponuja izvorno integracijo Instagrama. Vendar integracija ni na voljo v vseh cenovnih načrtih. Veliki načrt vključuje integracijo kot standardno funkcijo. Za majhne in srednje načrte je mogoče integracijo Instagrama kupiti za doplačilo.
Če ga želite nastaviti, sledite spodnjemu vodniku in dodajte Instagram kot eno najbolj priročnih orodij za podporo strankam!
Upoštevajte, da morate za integracijo Instagrama imeti Facebook stran. Če svojega računa za Instagram še nimate povezanega s svojim Facebookom, priporočamo, da sledite Metini podrobni vadnici.
Tukaj je vodnik po korakih za integracijo Instagrama z LiveAgentom:
- Prijavite se v LiveAgent in pojdite na Konfiguracija → Sistem → Vtičniki → Integracija z Instagramom.
- Vklopite gumb Aktiviraj. LiveAgent se bo po tem znova zagnal.
- Po ponovnem zagonu poiščite razdelek Facebook in Instagram na levi konfiguracijski plošči → Pojdite na Računi → kliknite Poveži.
- Pojavi se novo pojavno okno in vas pozove, da se prijavite v svoj Facebook račun → vnesite podatke za prijavo (ali če ste že prijavljeni) → kliknite Nadaljuj kot [Ime]
- Po tem bo LiveAgent prosil za vaše soglasje za dostop in upravljanje vaših strani. Preden lahko nadaljujete na naslednji korak, sprejmite pojavno okno.
- Vrnite se v LiveAgent in izberite Facebook stran, ki je povezana z vašo Instagram stranjo → nastavite dovoljenja z izbiro med naslednjimi možnostmi: Pridobi komentarje ali Pridobi omembe.
Opomba: Ta integracija ne podpira neposrednega sporočanja zaradi politike Mete. To pomeni, da neposrednih sporočil Instagrama ne morete poenostaviti v LiveAgent.
- Izberite oddelek, kamor naj bodo usmerjeni zahtevki za Instagram
- Kliknite Shrani
Zakaj je integracija Instagrama tako dragocena?
Povečano zadovoljstvo strank in zvestoba blagovni znamki
Zagotavljanje zadovoljstva strank je gonilna sila vseh uspešnih ekip za podporo strankam. Če svoje interakcije na Instagramu shranite v obliki vstopnic v en centraliziran nabiralnik, lahko enostavno dostopate do preteklih pogovorov in podrobnosti strank, kot so njihove pretekle poizvedbe, podrobnosti o nakupih in individualne nastavitve.
Na ta način lahko vsakič zagotovite prilagojeno storitev, osredotočeno na stranko. Ta dodana personalizacija lahko veliko pripomore k vzpostavljanju odnosa z vašo bazo strank.
Pospešite reševanje težav
Dandanes ni več dovolj ponujati odlične izdelke po dostopnih cenah. Stranke iščejo bolj prilagojeno nakupovalno izkušnjo brez težav in, kar je najpomembneje, hitre odgovore na njihova vprašanja. Ko se stranka obrne na blagovno znamko na platformi družbenih medijev, kot je Instagram, pričakuje, da bo prejela odgovor v eni uri. Če vašemu podjetju teh pričakovanj ne uspe izpolniti, še bolje, preseči, je velika verjetnost, da se bo kupec obrnil na katerega od vaših konkurentov.
Tej težavi se lahko izognete tako, da seznanite svojo Instagram stran z LiveAgentom. Ta robustna rešitev službe za pomoč uporabnikom vas bo obvestila vsakič, ko prejmete novo vstopnico od Instagrama, in znatno skrajšala vaš odzivni čas.
Boljša učinkovitost poteka dela
Poglejmo, kako odgovarjanje strankam na Instagramu z uporabo LiveAgent izboljša učinkovitost agenta.
- Vašim agentom ne bo treba nenehno nadzorovati več računov in naprav
- Vaših agentov ne bodo motili viri Instagrama
- Vaši agenti ne bodo obremenjeni z nenehnimi Instagram obvestili
- Vaši agenti bodo lahko upravljali več poslovnih računov hkrati
Močnejša prisotnost blagovne znamke
Če vaše stranke brskajo po Instagram strani vaše blagovne znamke, je velika verjetnost, da so pripravljene na nakup. Pogosto vse, kar potrebujejo, je odgovor na nekaj preprostih vprašanj ali praktična izkušnja z vašo blagovno znamko. Pravzaprav lahko Instagram vašega podjetja vpliva na odločitev 80 % uporabnikov Instagrama o nakupu vašega izdelka ali storitve.
Zakaj jih torej ne bi pridobili tako, da pokažete, da ste jim pripravljeni hitro in brez napora pomagati na vsakem koraku?
Boljša varnost, manj kršitev podatkov
Komuniciranje prek LiveAgent je bolj varno. Zakaj? Vstopnice za Instagram so shranjene v skupni mapi »Prejeto«, do katere lahko dostopajo samo agenti za podporo strankam z zahtevanimi dovoljenji. To pomeni, da vam ni treba skrbeti za:
- Deljenje vaših podatkov za prijavo v Instagram z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni v javnih napravah
- Izguba naprav, ki so prijavljene v vaš Instagram račun
Izločite se in pridobite svojo konkurenčno prednost
Kljub temu, da podpora za Instagram postaja vse bolj priljubljena, je še vedno veliko podjetij, ki ne skočijo na ta vlak. Vaša blagovna znamka lahko izstopa iz množice z zagotavljanjem vrhunske prilagojene podpore na Instagramu in drugih platformah družbenih medijev.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo Instagrama?
Prepustite nam oskrbo z logistiko, da se boste lahko osredotočili na zagotavljanje nemotene in zanesljive podpore za vse vaše stranke. Začnite brezplačno 30-dnevno preskusno obdobje danes. Kreditna kartica ni potrebna.
Frequently Asked Questions
Kaj je integracija Instagram v LiveAgent?
LiveAgent vam omogoča, da svoj Instagram povežete z LiveAgent, tako da lahko vaša ekipa za pomoč strankam učinkovito odgovori na vse omembe in komentarje. Posledično lahko vedno ostanete na tekočem s svojo prisotnostjo v družabnih medijih in gradite trdne odnose s strankami.
What are the benefits of Instagram integration?
- izboljšan potek dela s strankami - sposobnost komuniciranja s svojim občinstvom/strankami na Instagramu iz enega univerzalnega nabiralnika
Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Odkrijte najboljšo programsko opremo za interakcijo s strankami v letu 2022 z LiveAgent! Zagotovite prilagojeno podporo na vseh stičnih točkah brez namestitvenih pristojbin in kreditne kartice. Začnite 14-dnevni brezplačni preizkus in izboljšajte izkušnjo svojih strank preko več kanalov. Poskusite LiveAgent danes!
Odkrijte, kako lahko Socialbakers, tržno podjetje z umetno inteligenco, izboljša vaš socialni medijski marketing z analitiko, objavljanjem in oglaševanjem. Integrirajte ga z LiveAgent za boljše upravljanje družbenih omrežij in izboljšanje interakcij s strankami. Uporabite naše rešitve za optimizacijo vaših komunikacijskih tokov in povečajte zadovoljstvo strank. Poskusite brezplačno in odkrijte vse prednosti!
Iščete uporabniško podobno alternativo?
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za uporabniško podporo! Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, brez potrebe po kreditni kartici, in možnost preklica kadarkoli. Začnite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje in izboljšajte svojo službo za stranke z najhitrejšim klepetom v živo, večkanalnim vstopničnim sistemom in številnimi integracijami. Izboljšajte svojo uporabniško izkušnjo z LiveAgent - popolna rešitev za podporo strankam!