Help Desk Migration Relokia integration
Partner Privacy Policy
Help Desk Migration Relokia Politika zasebnosti
Kaj je Help Desk Migration?
Help Desk Migration je spletna storitev, ki vam omogoča selitev podatkov med lokalno in informacijsko službo v oblaku. Niso potrebne posebne veščine ali znanja.

Prednosti uporabe Help Desk Migration
Storitev vam prihrani nešteto ur, potrebnih za premeščanje podatkov med platformami službe za pomoč uporabnikom.
Za večino podjetij je selitev podatkov boleč proces. Nekateri razmišljajo o uporabi API in pisanju lastnega orodja za selitev, drugi pa najdejo način za ročno premikanje svojih podatkov. Obe metodi vzameta veliko časa in truda. Najpomembneje pa je, da odmaknitev človeških virov iz njihovih služb stane več kot uporaba orodja za avtomatizirano selitev podatkov.
S storitvijo Help Desk Migration lahko:
- Hitro in enostavno prenesite podatke med izbranimi platformami službe za pomoč uporabnikom.
- Prihranite veliko denarja.
- Zaženete testni uvoz tolikokrat, kot je potrebno.
- Prilagodite svojo selitev tako, da upoštevate posebne potrebe vaše organizacije.
- Ohranite celovitost podatkov za podporo strankam in ohranite celotno zgodovino interakcij med vami in strankami.
Katere podatke je mogoče preseliti?
Glede na prvotno službo za pomoč boste morda lahko selili:
- Zahtevke.
- Agente in skupine.
- Kontakte in podjetja
- Oznake.
- Priloge.
- Javne in zasebne zabeležke.
- Polja po meri.
Kako uporabljati Help Desk Migration z LiveAgent
- Pojdite na Help Desk Migration spletno stran in ustvarite svoj račun.
- Začnite selitev tako, da izberete prvotno službo za pomoč uporabnikom. Navedite potrebne poverilnice in se pomaknite na naslednji korak
- Izberite ciljno službo za pomoč in določite potrebne poverilnice, da orodje lahko prilagodi selitev. Premaknite se na naslednji korak.
- Izberite podatke, ki jih želite preseliti. V tem koraku morate za pravilno prevajanje podatkov tudi povezati polji vira in ciljnega zahtevka. Če menite, da potrebujete pomoč pri tem koraku, se obrnite na skupino za podporo pri migraciji službe za pomoč uporabnikom.
- Zaženite test za ogled, kako deluje migracija. Pred nadaljevanjem natančno preverite rezultat migracije.
- Če ste zadovoljni z rezultati, začnite postopek selitve.
Poleg tega lahko ekipa Help Desk Migration vaše naročilo prilagodi tako, da ustreza posebnim potrebam vašega podjetja. Če želite zahtevati selitev po meri, pustite sporočilo v klepetu v živo ali odprite zahtevek.
Frequently Asked Questions
Kako lahko prenesete službo za pomoč z migracijo Relokia?
1. Ustvarite račun na Migracija storitev za stranke 2. Izpolnite zahtevane podatke 3. Testirajte migracijo in previdno ocenite 4. Migrirajte
Kaj je Help Desk Migration?
Selitev podatkov je lahko boleča izkušnja za veliko podjetij, morda celo konec poslov. Kot rezultat je Relokia ustvarila selitev službe za pomoč uporabnikom, ki vam bo pomagala učinkovito preseliti vse podatke z nekaj kliki.
Odkrijte, kaj je trenutek resnice v marketingu in kako lahko interakcije s strankami preoblikujejo njihovo mnenje o vaši blagovni znamki. Naučite se prepoznati ključne točke interakcije, ki vplivajo na zvestobo strank, ter izboljšajte svoje storitve za stranke za nepozabne izkušnje. Razumite pomen petih stopenj trenutkov resnice in kako vplivajo na nakupne odločitve. Obiščite našo stran za poglobljeno razumevanje teh konceptov in si zagotovite konkurenčno prednost.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.