GDMS integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GDMS Politika zasebnosti
Global Digital Management Solutions (GDMS), ustanovljen leta 2019 v Singapurju, je v ospredju zagotavljanja suverenih rešitev v oblaku, prilagojenih kritičnim sektorjem, kot sta vlada in finance. S ponudbo celovitega nabora storitev, vključno z javnimi in zasebnimi možnostmi v oblaku, deljenim gostovanjem in namenskimi strežniškimi rešitvami, GDMS skrbi za raznoliko stranko v različnih panogah. S poudarjanjem pomena domačega shranjevanja podatkov podjetje razširja svoje rešitve računalništva v oblaku v Mjanmar, Laos in Vietnam, s ciljem olajšati prizadevanja za digitalno preobrazbo tako vladnih kot zasebnih subjektov prek lokalizirane infrastrukture v oblaku, ki zagotavlja hitro in varno prilagajanje oblaku.
Jedro delovanja GDMS se vrti okoli predanosti razumevanju in izpolnjevanju posebnih zahtev vsake stranke, ki ji služi. Ta predanost je očitna, ne glede na to, ali je stranka majhno podjetje, ki išče prostore za skupno gostovanje, ali velika korporacija, ki išče celovite namenske strežniške rešitve. Z osredotočanjem na zagotavljanje vrhunske kakovosti storitev GDMS ne le pomaga podjetjem pri doseganju njihovih ciljev digitalne preobrazbe, ampak tudi zagotavlja, da so ti prehodi varni in prilagojeni edinstvenim potrebam vsakega podjetja.
Z jasnim ciljem pomagati organizacijam in javnim organom pri njihovem prehodu v oblak na način, ki spoštuje predpise o suverenosti podatkov in prebivališču, GDMS zagovarja edinstveno mešanico lokalne pozornosti in mednarodnih standardov. Ta hibridni pristop vključuje lokalne vidike, kot so osebje, infrastruktura in poslovne prakse, z globalnimi merili uspešnosti skladnosti, certificiranja in tehnoloških partnerstev. Z uravnoteženjem teh elementov GDMS predstavlja osrednjega zaveznika za podjetja, ki se želijo spopasti s kompleksnostjo migracije v oblak, hkrati pa zagotavljajo, da podatki ostanejo zaščiteni v regulativnih okvirih.
Kako ga lahko uporabite?
LiveAgent je združil moči z GDMS, da bi zagotovil brezhibno integracijo številk GDMS v vaš klicni center. Še bolj razburljivo? LiveAgent vam za to integracijo ne bo dodatno zaračunal.
Če želite vzpostaviti povezavo med GDMS in klicnim centrom LiveAgent, se morate le prijaviti v svoj račun LiveAgent in upoštevati podana navodila.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke
3. Poiščite GDMS.
4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesite zahtevane podatke za dostop
Stroški integracije GDMS:
Naročnina LiveAgent vključuje integracijo brez dodatnih stroškov, medtem ko GDMS ponuja svoje storitve za plačilo, saj so ločeno podjetje.
Prednosti GDMS:
- Stroškovno učinkovite rešitve
- Glede na vaše potrebe
- Dostopnost in hitra aktivacija
- Dostop v Mjanmaru, Laosu in Vietnamu
- Povečanje zadovoljstva
Bi radi izvedeli več o delovanju programske opreme klicnega centra? Oglejte si spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free GDMS integration!
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.
Odkrijte brezplačno in zanesljivo GMX e-poštno storitev z integracijo LiveAgent za učinkovito upravljanje zahtevkov iz več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte podporo strankam z našim sistemom za izdajo vstopnic, vključite klepet v živo, družabne medije in več. Pridružite se danes in optimizirajte svojo storitev za stranke!