ExpressionEngine integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ExpressionEngine Politika zasebnosti
Kaj je ExpressionEngine?
ExpressionEngine je odprtokodni in prilagodljiv sistem za upravljanje vsebin (CMS). Na voljo je vsem, ki potrebujejo odličen CMS tako za statična kot za dinamična spletna mesta, ki potrebujejo veliko vsebine. ExpressionEngine uporabnikom omogoča upravljanje svojih spletnih mest brez znanja kodiranja, vendar ima tudi vrsto funkcij za razvijalce, oblikovalce in ljudi, ki želijo implementirati kode po meri na svojih spletnih mestih. Ponuja tudi številne vtičnike in module, orodja za iskalnike in poizvedbe, zaznavanje neželene pošte, statistiko prometa in druge odlične funkcije.
Kako ga uporabljati?
ExpressionEngine je prilagodljiv sistem za upravljanje vsebine, zato je idealen tako za začetnike kot za profesionalce. Vsakdo, ki želi zgraditi spletno mesto z blogi ali drugimi središči vsebine, lahko to stori. Lahko si predogledate in uredite vsebino, upravljate več spletnih mest ali dodate kode po meri, če želite izboljšati namen svojega spletnega mesta. ExpressionEngine podpira tudi vtičnike in integracijo s Klepet v živo LiveAgent je na voljo, če želite svojemu spletnemu mestu dodati hiter komunikacijski kanal.
LiveAgentov pripomoček za klepet v živo je najhitrejši na trgu s klepetom prikazane hitrosti pri 2,5 sekunde. Prav tako je popolnoma integriran z našim sistemom za izdajanje vstopnic, tako da ne boste zamudili niti enega sporočila. Naš klepet v živo je napolnjen z uporabnimi funkcijami, ki vam olajšajo dan, vam pomagajo pritegniti stranke, ali hitreje rešiti svoje težave.
Oglejte si funkcijo proaktivna povabila k klepetu, s katero lahko vaš pripomoček za klepet opazite na Spletna stran. Izkoristite pogled tipkanja v realnem času, da vidite, kaj vaše stranke vnesejo, preden pritisnite Pošlji. Prilagodite svoje gumbe za klepet in zasnovo pripomočka za klepet, da bosta ustrezala vaši blagovni znamki.
Kakšne so prednosti ExpressionEngine?
- Odprtokodni in prilagodljivi
- Znanje kodiranja ni potrebno (vendar ga podpira)
- Različne odlične funkcije
- Na voljo so vtičniki in moduli
Add a live chat widget to your website
Chat with your customers and clients with the fastest live chat widget on the market
Kako integrirati klepet v živo LiveAgent z vašim spletnim mestom ExpressionEngine
Če želite v svoj ExpressionEngine dodati enega od svojih gumbov za klepet, lahko to preprosto storite tako, da kodo gumba vstavite v globalno glavo ali datoteka z nogo. Sledite spodnjemu vodniku, da vidite, kako enostavno je.
- Pojdite v svoj račun LiveAgent in odprite Konfiguracija > Klepet > Gumbi za klepet. Kliknite gumb Ustvari (oranžen gumb na vrhu razdelka), da ustvarite nov gumb za klepet za svoje spletno mesto ExpressionEngine.
- Zdaj izberite obliko gumba za klepet, ki vam je všeč. Obstaja širok izbor različnih vrst gumbov za klepet, kot so gumbi z mehurčki, stranski gumbi, kotni gumbi in drugi. Dodate lahko tudi svoj dizajn po meri v razdelku Po meri tako, da dodate kodo HTML ali naložite sliko. Izberite in nadaljujte z naslednjimi koraki.
- Naslednja je konfiguracija. Ta razdelek vas bo popeljal skozi vse možne konfiguracijske možnosti, kot so največja dolžina čakalne vrste, ime gumba in oddelek, odgovoren za komunikacijo v klepetu. Prilagodite vse po svojih željah in kliknite Shrani na dnu, ko končate.
- Zadnja stvar je integracija. Na levi plošči kliknite razdelek Integracija. Kopirajte ustvarjeno kodo in jo vstavite v kodo vašega spletnega mesta ExpressionEngine. Shranite spremembe in končali ste. Zdaj imate na svojem spletnem mestu gumb za klepet v živo in lahko začnete odgovarjati na zahteve strank.
Po potrebi lahko na svoje druge strani dodate več gumbov za klepet. Ne pozabite prebrskati naše strani Akademije, če želite izvedeti, kako ravnati s strankami prek klepeta v živo, ali pa si oglejte spodnji videoposnetek, če se želite naučiti več o tem, kaj zmore LiveAgent.
Improve customer satisfaction and streamline your support processes
Connect LiveAgent's robust help desk software with ExpressionEngine's powerful content management system to capture customer inquiries, track tickets, and manage support requests efficiently.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti uporabe ExpressionEngine?
- uporabniku prijazno - velika varnost - velika raznolikost dodatkov/razširitev
Kako integrirate ExpressionEngine z LiveAgentom?
Tukaj je nekaj korakov za integracijo gumba za klepet v živo: 1. Prijavite se / Prijavite se v svojLiveAgent račun 2. Kliknite na Konfiguracije -> Klepet -> Gumb za klepet 3. Ustvarite ali prilagoditegumb za klepet 4. Kopirajte kodo HTML iz LiveAgent 6. Implementirajtekodov ExpressionEngine (Oblikovanje-Predloge-Urejanje-Globalno-nogo/glavo-Prilepi-Shrani)
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.