Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Duocom?
Duocom je vodilen med španskimi telekomunikacijskimi podjetji na področju virtualne telefonije in VoIP. Duocom Europe S.L je telefonski operater s sedežem na Gran Canariji v Španiji, z licenco Nacionalne komisije za trge in konkurenco (CNMC) od leta 2000.
Podjetje je razvilo lastno inovativno tehnologijo, ki združuje telefonijo in internet, da navidezne storitve prilagodi posebnim potrebam vsake stranke. Storitve zagotavljajo veliko prilagodljivost, saj lahko uporabniki kadar koli izberejo napravo (stacionarno, mobilno, VoIP, internet) in orodja, ki najbolj ustrezajo njihovim posebnim potrebam, tako da lahko v realnem času konfigurirajo storitve s spletnega mesta vaše stranke.
Duocom Europe ponuja virtualne telefonske storitve, ki brez naložb ali stroškov vzdrževanja optimizirajo produktivnost in upravljanje vaših komunikacij ter prihranijo čas in denar.
Kako ga lahko uporabite?
Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Duocom odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo urejal vaše klice in zahtevke, Duocom pa vse ostalo. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za ustanovitev prvega klicnega centra. Če boste pozneje želeli izboljšati kakovost klicev, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.
Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?
Čeprav imajo nekateri ljudje raje digitalne izkušnje pomoči za stranke, imajo drugi raje globje osebne izkušnje z blagovnimi znamkami, s katerimi komunicirajo. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali za zagotavljanje splošnih storitev za stranke.
Z zatonom tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, lahko svojim strankam enostavno zagotovite tovrstne izkušnje, ne da bi pri tem veliko zapravili. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali majhnim.
Kako deluje LiveAgent klicni center?
LiveAgent olajša upravljanje in vodenje klicnega centra za podjetja s pomočjo svojih naprednih funkcij. Lahko na primer ustvarite IVR (Interactive Voice Response) drevesa po meri, ki bodo stranke samodejno usmerile do pravih oddelkov in agentov.
Najboljši del? Funkcija IVR LiveAgent opravi vse delo in ustvari lahkotno izkušnjo za vaše stranke. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se poveže s pravo osebo za to delo.
Ali se je stranka po naključju povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta: uporabite preusmeritev klica, da stranko usmerite k enemu od kolegov in ji prihranite čas.
Se težko spomnite, kaj so kdaj povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.
Želite več informacij o naših funkcijah klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami licnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra Live Agent.
Kako integrirati Duocom VoIP z LiveAgent?
Če želite ustvariti svoj klicni center LiveAgent z Duocom kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
- Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Duocom.
- Vstavite številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj na dnu.
Telefonska številka je v LiveAgentu in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Duocom ali številke drugih ponudnikov VoIP.
Več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent
Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent akademijo za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.
Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji video, da si ogledate vse o naši programski opremi za podporo strankam.
Frequently Asked Questions
Kaj je Duocom?
Duocom so vodilni med španskimi telekomunikacijskimi podjetji na področju virtualne telefonije in VoIP. Duocom Europe S.L je telefonski operater s sedežem na Gran Canariji v Španiji z licenco Nacionalne komisije za trge in konkurenco (CNMC).
Ali lahko integriram Duocom z LiveAgent?
Duocom je eden od ponudnikov storitev Voice over Internet Protocol (VoIP), ki ga ponuja in podpira LiveAgent. Če želite, lahko svoj klicni center ustvarite z Duocom kot glavnim ponudnikom.
Ali je Duocom integracija brezplačna?
S paketom All-Inclusive LiveAgent ni treba doplačati in v LiveAgent lahko takoj nastavite klicni center z Duocom VoIP.
Dovecot je zmogljiva rešitev e-poštnega strežnika, ki omogoča enostavno administracijo, samopopravljanje in visoko varnost. Integrirajte Dovecot z LiveAgentom za izboljšanje podpore strankam in učinkovito upravljanje e-pošte. Preizkusite brezplačno in izboljšajte svojo pomoč strankam z večkanalno komunikacijo.
Odkrijte Datium, strokovnjaka za gradnjo telekomunikacijskih omrežij, ki ponuja vrhunske storitve VoIP, PBX v oblaku in sistemskega svetovanja. Kot partner LiveAgenta omogoča brezplačno integracijo VoIP številk brez dodatnih stroškov. Prilagodljive rešitve za lokalne operaterje v Španiji zagotavljajo visoko zanesljivost in stroškovno učinkovitost. Preizkusite LiveAgent brezplačno za 14 dni!