Drupal integration
Za aktiviranje vtičnika Drupal sledite spodnjim navodilom.
- Prenesite in namestite modul Live Agent za Drupal
- Uporabite svoj račun ali ustvarite brezplačni preizkusni račun
- Po uspešni prijavi na strežnik LiveAgent počistite predpomnilnik Drupal. Nato lahko nastavite gumbe na drugem zavihku
- Izberite, kateri gumb želite uporabiti. Vsak omogočen gumb bo ustvarjen v svojem bloku, ki ga lahko omogočite na strani za konfiguracijo bloka
- Uživajte v uporabi storitve Live Agent

Kaj je Drupal?
Drupal je programska oprema za upravljanje vsebin. Uporablja se za izdelavo številnih spletnih mest in aplikacij, ki jih uporabljate vsak dan. V preteklosti Drupal uporablja več kot milijon spletnih mest, vključno z nekaterimi našimi uporabniki. Zato smo se odločili za integracijo Drupala, tako da lahko z njo v celoti izkoristite LiveAgent
Kako jih uporabljati?
Klepet v živo – vaše stranke se lahko sproti povežejo z vami z gumbom za klepet v živo na vašem spletnem mestu. S klepetom v živo na vašem spletnem mestu lahko obiskovalce svojega spletnega mesta pretvorite v stranke veliko hitreje kot prej. Študije kažejo povprečno 35-odstotno povečanje prodaje, če imate na svoji spletni strani gumb za klepet v živo. Gumbi za klepet v živo bodo samodejno vidni na vaših straneh, HTML/kodiranje ni potrebno.

Služba za pomoč – stranke vas lahko dosežejo prek več kanalov (lahko povežete neomejeno število poštnih računov, socialnih računov, telefonskih številk itd. in jih razvrstite v več oddelkov.)
Sporočila brez povezave – če vaša podpora ni v spletu, vam lahko stranke pustijo sporočilo brez povezave, na katero boste pozneje odgovorili po e-pošti.

Frequently Asked Questions
Kaj je Drupal?
Drupal is a content management system developed for any person or company that would like to establish a digital presence.
Kakšne so prednosti uporabe Drupala?
- visoka varnost - sposobnost upravljanja več spletnih mest iz enega vmesnika - vsebina, optimizirana za različne naprave - razširitve modulov
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.