DirectCall integration
Partner website
Kaj je DirectCall?
DirectCall, ustanovljen leta 1994, ponuja lokalne številke 0800 ali 30xx v vseh območnih kodah v Braziliji z možnostjo prenosljivosti. Številke, ki omogočajo sprejemanje lokalnih klicev v mestih, kjer vaše podjetje sploh nima fizične infrastrukture, neposredno pri operaterju. Directcall, ki ga je pooblastil Anatel za fiksno in IP telefonijo, izstopa po lastnem razvoju in robustni infrastrukturi.
DirectCall ponuja še:
- Snemanje pri operaterju, ki lahko olajša iskanje in reprodukcijo klicev, zabeleženih do 5 let, za menedžerje neposredno na spletnih izvlečkih Directcall.
- IVR pri operaterju, ki lahko avtomatizira protokol storitve, kličočim pomaga pri iskanju pravega oddelka samim ali preko spletnih informacij.
- Inteligentno prepoznavanje, ki poveča do 25% odziva na klice, pri čemer vedno navede lokalno številko v območni kodi.
- Telefonski API in APP za vaš CRM, Help Desk ali Virtual Store upravljajo številko, preneseno na Directcall, neposredno pri operaterju.
Uporabniki LiveAgent lahkozahtevajo brezplačen preizkus linije DirectCall tukaj.
Kako ga lahko uporabite?
LiveAgent in DirectCall sta zdaj partnerja, kar olajša integracijo DirectCall VoIP bolj, kot kdaj koli prej. LiveAgent ne zaračuna dodatnih stroškov za povezavo VoIP številke DirectCall z vašim klicnim centrom.
Če želite povezati DirectCall s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Pomaknite se na Številke
3. Search for DirectCall
4. Kliknite dodaj
5. Vstavite zahtevane poverilnice
Stroški vključitve DirectCall:
DirectCall in LiveAgent sta partnerja. Če imate naročnino na LiveAgent, je integracija brezplačna. Vendar DirectCall zaračunava svoje storitve, saj podjetje deluje ločeno.
Prednosti DirectCall
- Stroškovno učinkovito
- Izboljšan CX
- napredne funkcije
- dostop po vsej Braziliji
- visoka zanesljivost
Če želite izvedeti več o delovanju programske opreme klicnega centra, si oglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je DirectCall?
DirectCall je brazilski operater, specializiran za VoiP in fiksno telefonijo na vseh območnih kodah v Braziliji, ki ima pooblastilo Anatel.
Koliko stane integracija DirectCall z LiveAgentom?
LiveAgent je že integriral DirectCall. Tako je integracija brezplačna. Vendar ne pozabite, da DirectCall zaračunava svoje storitve.
Kako lahko implementirate številko VoIP DirectCall v LiveAgent?
Kot smo že omenili, je DirectCall že del LiveAgent. Preprosto se prijavite in sledite spodnjim navodilom: 1. Pojdite se na Konfiguracije > Call > Številke > DirectCall 2. Dodajte številko VoIP in jo takoj uporabite
Odkrijte IP Voice, argentinsko podjetje, ki ponuja dostopne in kakovostne storitve VOIP telefonije z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo. Enostavno integrirajte IP Voice z vašim LiveAgent klicnim centrom brez dodatnih stroškov. Začnite svoj brezplačni preizkus zdaj in izboljšajte zanesljivost ter stroškovno učinkovitost vaših komunikacijskih rešitev!
Discover seamless integration with ClickPhone, a leading provider of internet and telephony services in Romania. Enhance your business communication by connecting ClickPhone with your existing CRM or ERP through LiveAgent, with no extra cost for integration. Experience cost-effective solutions, improved customer experience, and high reliability across Romania. Try our 14-day free trial today and elevate your call center operations with LiveAgent and ClickPhone!
Odkrijte, kako Sipcall VoIP telefonija in LiveAgent integracija izboljšata vaš klicni center! Sipcall ponuja inovativne rešitve z PBX sistemi in zanesljivo povezavo prek SIP prenosnika ali Microsoft Teams. Uživajte v naprednih funkcijah LiveAgent za brezhibno upravljanje klicev in izboljšanje odnosov s strankami. Pridružite se podjetjem, ki že uporabljajo najboljše rešitve za komunikacijo!