CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CommuniGate Pro Politika zasebnosti
Kaj je CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro je enoten komunikacijski strežnik nosilca, ki vključuje tudi razvojno platformo. Obstajajo API -ji za preverjanje pristnosti in različne pomožne aplikacije. Sistem temelji na internetnem protokolu in je napisan v jeziku C ++. CommuniGate Pro vključuje tudi agenta za prenos pošte z vmesnikom za spletno pošto, ki podpira POP3/IMAP in SMTP. Svojim uporabnikom omogoča napredno filtriranje pošte, možnost naročanja na več nabiralnikov ter podpira zaščito pred SPAM-om in protivirusno zaščito prek modulov.
Kako lahko uporabljate CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro je idealna rešitev za razvijalce in podjetja, ki se osredotočajo na pristop “naredi sam”. Prav tako se izkaže za uporabnega s svojimi možnostmi SPAM in protivirusnimi programi, ki vas in vaše podjetje ščitijo pred neželenimi ali nevarnimi e -poštnimi sporočili. E -pošta CommuniGate Pro ponuja prilagodljivost vsem, ki jo potrebujejo, in se lahko integrira s sistemom za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Ravnanje z e -pošto s programom CommuniGate Pro je odlična rešitev za večino podjetij, ki morajo komunicirati po e -pošti s prilagodljivimi možnostmi. Podjetja, ki morajo obravnavati veliko število zahtev strank in jih učinkovito reševati, lahko uporabljajo LiveAgent, da osrečijo stranke.
Vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom vam lahko izjemno pomaga pri zagotavljanju kakršne koli podpore strankam. Služba za pomoč LiveAgent lahko zbere vso vašo e -poštno komunikacijo in jo spremeni v zahtevke, ki jih je mogoče enostavno organizirati in razdeliti med zastopnike za podporo strankam. Rešitev je v celoti predstavljena, zato se lahko vaš potek dela izboljša in vaše stranke postanejo zadovoljne.
Izboljšajte svoje vsakodnevne dejavnosti s funkcijami, ki se osredotočajo na produktivnost. Začnite organizirati zahtevke s filtri, oznakami in oddelki. Lahko tudi razdelite izdelane zahtevke, ki zahtevajo dodatno pozornost, in hitreje odgovorite z vnaprej pripravljenimi sporočili. Ste pripravljeni zaključiti dan? Nastavite delovni čas ali si vzemite odmor, ko je to potrebno.
E -pošta ni edina stvar, ki jo je mogoče integrirati. Nastavite klicni center in bazo znanja, ustvarite pripomoček za klepet v živo za svojo spletno stran ali povežite Facebook, Instagram, Twitter, in Viber.Vsak posamezen del komunikacije bo organiziran v vstopničnem sistemu, tako da ne boste izgubili miru in spremljali dogajanja.
Kakšne so prednosti programa CommuniGate Pro?
- Razvojna platforma
- Prilagodljiv agent za prenos pošte
- Zaščita pred neželeno pošto
- Protivirusna zaščita prek modulov
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Kako integrirati CommuniGate Pro z LiveAgentom?
Ko imate pripravljeno e -poštno sporočilo CommuniGate Pro, ga lahko preprosto povežete z vstopničnim sistemom LiveAgent. Postopek je preprost in traja le nekaj minut. Oglejte si spodnji vodnik za integracijo, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Ali morate najprej nastaviti CommuniGate Pro? Pojdite na njihovo spletno stran in prenesite, kar potrebujete. Oglejte si spletno mesto in poiščite vso potrebno pomoč pri namestitvi. Ko končate z nastavitvijo, nadaljujte z naslednjimi koraki.
- Ko imate vse pripravljeno, pojdite v svoj račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi. Kliknite oranžni gumb Ustvari in nato izberite Drugo. Med obema možnostma izberite IMAP/POP3.
- Vse kar morate storiti je, da v tem naslednjem razdelku izpolnite svoje podatke. Vaš e -poštni naslov, podatki za prijavo, geslo ter vrata in strežnik so obvezna polja. Iz tega računa lahko izberete tudi oddelek, ki bo upravljal e -poštno komunikacijo, in določite druge nastavitve. Ko končate, kliknite Dodaj na dnu in končali ste.
Integracija je končana in jo lahko preizkusite. Preverite svoj vstopnični sistem LiveAgent in z lahkoto odgovarjajte na e -poštna sporočila strank. Če želite izvedeti več o službi za podporo strankam in za pomoč, si oglejte članke Akademije LiveAgent. Več o LiveAgentu lahko izveste tudi tako, da si ogledate spodnji videoposnetek ali pobrskate po naši strani s funkcijami.
Frequently Asked Questions
Kaj je CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro je enoten komunikacijski strežnik nosilca, ki vključuje tudi razvojno platformo. Na voljo sta API za preverjanje pristnosti in različne pomožne aplikacije. Sistem temelji na internetnem protokolu in je napisan v jeziku C++. Poleg vmesnika za spletno pošto CommuniGate Pro vključuje agenta za prenos pošte, ki podpira POP3/IMAP.
Kako lahko uporabljate CommuniGate Pro?
Razvijalcem in podjetjem, ki se zanašajo na pristope "naredi sam", bo CommuniGate Pro idealna rešitev. Poleg tega je opremljen tudi s funkcijami, ki varujejo vaše podjetje pred neželeno pošto in virusi. Lahko se integrira tudi s pultom za pomoč LiveAgent. CommuniGate Pro ponuja prilagodljivost vsem, ki jo potrebujejo.
Kakšne so prednosti integracije CommuniGate Pro?
Razvojna platforma Prilagodljiv agent za prenos pošte Zaščita pred neželeno pošto Zaščita pred virusi prek modulov
Odkrijte, kako avtomatizacija prodaje lahko izboljša učinkovitost in poveča prihodek vašega podjetja. Naučite se pametno vključiti avtomatizacijo v prodajne procese ter povečajte produktivnost in konsistentnost blagovne znamke. Preberite več o avtomatizaciji opravil, kot so pošiljanje e-pošte in uvajanje novih kupcev, ter optimizirajte uporabo virov za večji uspeh.
Selite se iz Outlooka? Nadgradite svojo podporo strankam z LiveAgent! Združite e-pošto in druge komunikacijske kanale na eni nadzorni plošči za boljše sledenje in hitro reševanje zahtev. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno različico brez potrebe po kreditni kartici. Preizkusite več orodij, kot so vstopnični sistem, klepet v živo, klicni center in več. Izboljšajte zadovoljstvo strank s 24/7 podporo.