CloudApp integration
Sledite spodnjim navodilom za integracijo, da začnete uporabljati CloudApp z LiveAgent.
- Prijavite se za CloudApp in se prijavite v svoj račun LiveAgent
- Začnite dodajati povezave ali vsebino v LiveAgent
Kaj je CloudApp?
CloudApp je programsko podjetje, specializirano za zagotavljanje programov za zaslon in video zajem v oblaku.
Kako ga lahko izkoristite?
Posnemite zaslon
CloudApp omogoča vaši ekipi, da posname video posnetke vsega na vašem zaslonu; z zavihka brskalnika ali interakcije v domači aplikaciji Windows ali Mac, ki jo lahko delite neposredno v kateri koli zahtevek, klepet LiveAgent, objavo na forumu ali stran z bazo znanja.

Uredite in označite
Ugajajte svojim strankam tako, da odstranite naprej in nazaj in v LiveAgentu hitro pridete do točke. Komunicirajte 300% hitreje, tako da označite odsek na strani, da takoj prikličete predlog ali povratne informacije.

Dodajte ga neposredno v LiveAgent
Posnemite posnetek ali posnetek zaslona in CloudApp samodejno ustvari povezavo, ki jo je mogoče deliti. Ali želite prikazati predogled? Enostavno Samo povlecite in spustite!

Frequently Asked Questions
Kaj je CloudApp?
CloudApp vam omogoča snemanje zaslona. Poleg tega ga shrani v oblak, tako da ga lahko kadar koli dosežete.
Zakaj bi integrirali CloudApp z LiveAgent?
Služba za stranke ima veliko dnevnih povpraševanj strank. CloudApp omogoča vaši ekipi, da posname in deli video z vašimi strankami. To bo izboljšalo učinkovitost storitev za stranke/podporo. Poleg tega lahko preprosto deljenje povezave z videoposnetkom znotraj LiveAgent-a poveča tudi vaše zadovoljstvo strank.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.