Axialys integration
Kaj je Axialys ?
Axialys je tehnološko podjetje z oznako FrenchTech, ki malim in srednje velikim podjetjem, ETI in velikim korporacijam ponuja programski paket SaaS, ki jim omogoča učinkovito in intuitivno upravljanje telefonskega sistema in odnosov s strankami v oblaku. Podjetje Axialys, ustanovljeno leta 1999, je imelo močno, trajno in stalno rast, kar pripisujemo kakovosti naše ponudbe in zaupanju strank. Smo telekomunikacijski operater že približno dvajset let in smo imetnik licence L33-1, ki jo je izdal ARCEP.
Axialys objavlja programski paket SaaS, ki naslavlja vse načine uporabe telefonije v podjetjih:
- Centrex VoIP profesionalna telefonija za vse zaposlene
- Telefonija klicnega centra za opremo kontaktnih centrov
- Telephonija za vašo prodajno ekipo
Popoln opis AxialysSIP rešitev prenosa.
Kako ga lahko uporabljate?
Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Axialys odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo poskrbel za vaše klice in zahtevke, Axialys pa za ostalo. Prenosni ali pametni mikrofoni in zvočniki so vse, kar potrebujete za vzpostavitev začetnega klicnega centra. Če boste pozneje želeli izboljšati kakovost klicev, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.
Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?
Čeprav imajo nekatere stranke raje digitalne izkušnje, si druge želijo globjih osebnih kontaktov z blagovnimi znamkami, s katerimi sodelujejo. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali za zagotavljanje splošnih storitev za stranke.
Z zatonom tradicionalnih klicnih centrov in s porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, lahko svojim strankam enostavno zagotovite tovrstne izkušnje, ne da bi pri tem bili obremenjeni. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali majhnim.
Kako deluje LiveAgent klicni center?
LiveAgent s pomočjo svojih naprednih funkcij podjetjem olajša upravljanje in vodenje klicnega centra. Lahko na primer ustvarite IVR (Interactive Voice Response) drevesa, po meri, ki bodo stranke samodejno usmerile na prave oddelke in agente.
Najboljši del? Funkcija IVR LiveAgent opravi vse delo in brez težav ustvari dobro izkušnjo za vaše stranke. Vse, kar morajo storiti je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na številčnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežejo s pravo osebo za to nalogo.
Ali se je stranka po naključju povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta: uporabite preusmeritve klicev, da stranko usmerite k enemu od kolegov in prihranite njen čas.
Se težko spomnite, kaj so vam povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če si želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.
Želite več informacij o naših funkcijah klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami klicnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmožnostih klicnega centra Live Agent.
Kako integrirati Axialys VoIP z LiveAgent?
Če želite ustvariti klicni center LiveAgent z Axialys kot ponudnikom VoIP, sledite tem preprostim navodilom.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
- Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Axialys.
- Poimenujte številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj na dnu.
Telefonska številka v LiveAgent je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Axialys ali številke drugih ponudnikov VoIP.
Pridobite več informacij o programski opremi LiveAgent klicni center
Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent academijo za več informacij o klicnih centrih in drugih temah iz sveta podpore strankam.
Vas zanima, kaj lahko LiveAgent še stori? Oglejte si spodnji video za celoten ogled naše programske opreme za podporo strankam.
Odkrijte, kako Scalix, zmogljiva programska oprema za skupinsko sodelovanje, ki vključuje e-pošto in koledarje, lahko zmanjša stroške pošiljanja sporočil vašega podjetja. Integrirajte Scalix z LiveAgentom za izboljšano podporo strankam in uživajte v enostavni komunikaciji na Linuxu. Zaženite brezplačno preizkusno različico zdaj!
Odkrijte, kako Avoxi integracija z LiveAgentom poenostavi vaše komunikacije v oblaku in VoIP storitve. Uživajte v brezplačni integraciji, zanesljivih telefonskih storitvah in izboljšanih procesih storitev za stranke. Začnite svojo brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje zdaj in optimizirajte svoj klicni center brez dodatnih stroškov!
Odkrijte, kako integracija Giphy z LiveAgent izboljša komunikacijo s strankami z zabavnimi in prilagojenimi GIF-i. Enostavno nastavite in začnite uporabljati GIF-e za bogatejši dialog na različnih kanalih, vključno z e-pošto in družbenimi mediji. Preizkusite brezplačno in dvignite svojo podporo na višjo raven!