AWeber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je AWeber?
AWeber je orodje za e-poštno trženje, ki ga je leta 1998 ustvarilo podjetje AWeber Communications. E-poštno trženje neposredno trži komercialno sporočilo skupini ljudi, ki uporabljajo e-pošto. V najširšem smislu bi lahko vsako e-poštno sporočilo, poslano potencialni ali trenutni stranki, šteli za trženje po e-pošti. AWeber trdi, da ima danes več kot 100.000 aktivnih strank.
Kako ga uporabljati?
Vašim agentom ni treba preklapljati med platformami, da bi spremljali, kaj se dogaja z vašim trženjem po e-pošti. Na nadzorni plošči zahtevkov lahko spremljate interakcije s strankami in e-poštne akcije.
Upravljanje naročnikov v programski opremi za pomoč uporabnikom še nikoli ni bilo lažje. Aktiviranje vtičnika AWeber vam omogoča neposredno naročanje in odjavo stikov na vaše e-poštne tržne sezname iz storitve LiveAgent. Da bi se izognili pošiljanju neželene e-pošte, se ob naročanju na stik pošlje e-poštno sporočilo za prijavo. (Naročnino mora potrditi kontakt).
Prednosti
- Spremljajte interakcije s strankami
- Sledite svojim e-poštnim kampanjam
- Naročite ali odjavite stranke
Kako integrirati AWeber z LiveAgent
Aktivirate ga lahko z izvornim vtičnikom, ki je na voljo v vaši konfiguraciji LA.
Odprite Konfiguracija> Sistem> Vtičniki in poiščite integracijo AWeber. Kliknite stikalo, da ga aktivirate.
Aktivno integracijo najdete na vrhu seznamov integracije med drugimi aktivnimi vtičniki. Kliknite stikalo zobnika za konfiguracijo poleg stikala in odprlo se bo novo okno z nastavitvami.
Kliknite Pridobi avtorizacijsko kodo in odprlo se bo novo okno brskalnika. Kopirajte in prilepite kodo, ki ste jo prejeli, v polje Vnesite kodo za avtorizacijo AWeber in kliknite Shrani.
Kupce in kampanje lahko dodate na ločene sezname glede na vaše e-poštne kampanje v AWeberju.
Zaključili ste. Zdaj preverite zahtevke in na desni plošči v pogledu zahtevkov boste videli AWeber.
Kako integrirati AWeber z LiveAgent prek Zapierja
Integracijo med AWeber in LiveAgent je mogoče ustvariti tudi prek Zapierja. Ustvarite račun Zapier, če ga še nimate, in nadaljujte na stran LiveAgent + AWeber Integrations.
Pomaknite se navzdol in izberite sprožilec in dejanje. Sprožilec v eni aplikaciji bo aktiviral dejanje v drugi in ustvaril integracijo. Premislite, kaj želite, da počnejo vaše aplikacije, in izberite.
Ker je na voljo nekaj možnosti, bomo ta priročnik pokrili s primerom integracije New Subscriber in Add New Customer. Ne glede na to, ali se odločite za eno ali drugo integracijo, je postopek dokaj preprost. Ko končate, kliknite modri gumb za povezavo.
Zdaj nastavite sprožilec. Prijavite se v svoj račun AWeber ali LiveAgent, odvisno od integracije, in kliknite preprost postopek. Na koncu lahko opravite tudi preizkus sprožilca, da preverite, ali deluje. Ta korak lahko tudi preskočite.
Nastavitev dejanja lahko traja nekaj več časa, odvisno od izbire integracije. V našem primeru smo morali izpolniti samo e-poštni naslov stranke in nekaj neobveznih polj, da določimo, kaj naj se zgodi, ko se dejanje sproži.
Ko končate, naredite integracijski test. Ni nujno, vendar bo takoj preizkusil integracijo, tako da vam tega ni treba storiti sami.
Uspeli ste!
Frequently Asked Questions
Kaj je AWeber?
AWeber je programska oprema za e-poštno trženje, ki avtomatizira e-pošto, kar na koncu pripomore k rasti vašega podjetja.
Kako lahko integrirate AWeber v LiveAgent?
Upoštevajte spodnji vodnik: 1. Prijavite se v LiveAgent 2. Pomaknite se do sistema 3. Kliknite Vtičniki 4. Aktivirajte AWeber 5. Kopirajte ključ API in ga vstavite v AWeber
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.
Odkrijte, kako Avoxi integracija z LiveAgentom poenostavi vaše komunikacije v oblaku in VoIP storitve. Uživajte v brezplačni integraciji, zanesljivih telefonskih storitvah in izboljšanih procesih storitev za stranke. Začnite svojo brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje zdaj in optimizirajte svoj klicni center brez dodatnih stroškov!