Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Avoxi?
Avoxi je ponudnik komunikacij v oblaku in VoIP. Ponujajo storitve za klicne centre, hotele, organizatorje potovanj ali svetovna podjetja. Njihova vizija je pomagati podjetjem po vsem svetu.
Avoxi ponuja brezplačne številke iz številnih držav, pa tudi lokalne številke. Imajo izkušnje v številnih panogah, vključno z gostinstvom, skladnostjo, igralništvom, IT podporo, financami, zavarovalništvom ali zunanjimi izvajalci.
Avoxi in LiveAgent sta VoIP partnerja. Avoxi lahko uporabite kot svojega VoIP ponudnika za LiveAgent program za pomoč strankam.
Kako uporabljam Avoxi?
Avoxi vam lahko ponudi VoIP storitev za klicanje prek interneta. LiveAgent lahko obvlada vse naloge klicnega centra in vam pomaga upravljati odnose s strankami.
Nabor orodij LiveAgent vam lahko pomaga skrbeti za komunikacijo in usmerjanje klicev, vam omogoča upravljanje vašega klicnega centra v oblaku, izboljšanje kakovosti komunikacije s strankami in povečanje angažiranosti strank.
Vse to je mogoče z naprednimi funkcijami, kot so IVR drevesa, klicni gumbi na vaši spletni strani, usmerjanje klivec, video klici, in neomejeno snemanje klicev.
Koliko stane integracija z Avoxi?
Avoxi je neodvisno podjetje, ki svoje storitve zaračunava. Vendar pa je LiveAgent integracija z Avoxi brezplačna in dosegljiva kadarkoli bred dodatnega plačila.
Kakšne so prednosti uporabe Avoxi?
- Brezplačna integracija z LiveAgent
- Klic iz različnih naprav
- Izboljšani procesi storitev za stranke
- Zanesljiva telefonska storitev v oblaku
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Kako integrirati Avoxi z LiveAgent?
LiveAgent ima vgrajeno funkcijo Avoxi, zato ni potrebe po vtičnikih ali tujih rešitvah. Funkcija je vključena v vaš paket LiveAgent in vse, kar morate storiti, je, da svojo telefonsko številko Avoxi povežete z računom LiveAgent. Oglejte si spodnja navodila, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Če nimate svojega Avoxi računa, ga ustvarite tukaj. Predstavnik Avoxi vas bo kontaktiral, da se pogovorite o tem, kakšno rešitev potrebujete. Ko boste imeli dostop do svojega računa, boste za naslednje korake potrebovali uporabniško ime, geslo in telefonsko številko po meri.
- Pojdite na svoj račun LiveAgent in nato pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb, da ustvarite novo številko. Izberite ponudnika Avoxi.
- Zdaj na hitro konfigurirajte. V ustrezna polja vnesite svoje uporabniško ime, geslo in svojo telefonsko številko Avoxi. Izberete lahko tudi oddelek, na katerega bodo preusmerjeni klici, predpono številke, ime po meri za telefonsko številko Avoxi in možnost snemanja klicev. Ko končate, kliknite Dodaj.
Vaša telefonska številka Avoxi je povezana z LiveAgent in je pripravljena za uporabo.
Bi radi vključili več aplikacij, ki jih uporabljate vsak dan? Oglejte si naše strani za integracijo page in izvedeli boste več o združenih delovnih procesih. Ogledate si lahko tudi vse funkcije in orodja, ki jih LiveAgent ponuja ali si oglejte video o produktih spodaj.
Frequently Asked Questions
Kaj je Avoxi?
Avoxi je ponudnik storitev komunikacije v oblaku in storitev VoIP z naprednimi funkcijami klicnega centra in prilagodljivimi cenovnimi paketi, primernimi za podjetja vseh velikosti.
Koliko stane integracija Avoxi z LiveAgent?
Integracija Avoxi v LiveAgent je že vključena v naročnino in za njegovo uporabo ni dodatnih stroškov. Telefonske številke Avoxi lahko dodate v LiveAgent in brez dodatnih plačil nastavite klicni center za podporo strankam.
Kako integriram Avoxi z LiveAgent?
Avoxi ni potrebno integrirati z LiveAgent, saj je že vgrajen. Dodati morate svojo številko Avoxi in podatke o računu. Pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke v LiveAgent Ustvarite novo številko in za ponudnika VoIP izberite Avoxi Vnesite svoje uporabniško ime, geslo, številko in druge podrobnosti Kliknite Dodaj in končali ste
Odkrijte, kako Axialys in LiveAgent skupaj omogočata učinkovito upravljanje telefonskega sistema in odnosov s strankami v oblaku. Integrirajte Axialys VoIP z LiveAgent klicnim centrom za izboljšano podporo strankam in upravljanje klicev. Preizkusite brezplačno in izkoristite vse prednosti teh naprednih funkcij za podjetja vseh velikosti!
Odkrijte brezplačno in zanesljivo GMX e-poštno storitev z integracijo LiveAgent za učinkovito upravljanje zahtevkov iz več komunikacijskih kanalov. Izboljšajte podporo strankam z našim sistemom za izdajo vstopnic, vključite klepet v živo, družabne medije in več. Pridružite se danes in optimizirajte svojo storitev za stranke!