Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Agile CRM Politika zasebnosti
Kaj je Agile CRM?
Agile CRM je programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki jo po vsem svetu uporabljajo številna podjetja. Uporablja se za avtomatizacijo, prodajo, trženje in shranjevanje podatkov o strankah, ki jih je mogoče uporabiti za različne akcije. Agile CRM zagotavlja poslovno inteligenco in pomaga prodajnim predstavnikom pri procesih.
Kako ga lahko uporabite?
V tej integraciji je na voljo veliko akcij in sprožilcev. Prejemajte obvestila na nadzorni plošči, ko v Agile CRM -ju ustvarite nov primer, posel, zahtevek, dogodek, opravilo, stik ali stranko. Prav tako lahko spremljate oznake in mejnike. Poleg sledenja tem dejanjem jih lahko v LiveAgentu izvedete tudi ročno. Ustvarite nove stike, dodajte oglaševalske akcije, dodajte opombe, ustvarite podjetja, dodajte stranke v skupine, dodajte oznake ali ustvarite pogovore.
Prednosti
- Prejemajte obvestila o Agile CRM na nadzorni plošči LiveAgent
- Opravljajte naloge in delo brez menjave programske opreme
- Povečajte potek dela
Frequently Asked Questions
Kaj je Agile CRM?
Agile je platforma za upravljanje odnosov s strankami, ki strankam omogoča shranjevanje pomembnih podatkov in avtomatizacijo vseh prodajnih ali tržnih procesov.
Kakšne so prednosti integracije Agile CRM z LiveAgent?
- izboljšana učinkovitost storitev za stranke - prejemajte obvestila od Agile CRM znotraj LiveAgent - ustvarite stike/skupine stikov in dodajte oznake iz enega vmesnika
Izkoristite moč integracije Slacka z LiveAgentom za izboljšano komunikacijo in hitro odzivnost vaše ekipe. Ta brezplačno dostopna rešitev omogoča realnočasovno izmenjavo sporočil in datotek ter obvestila o novih in spremenjenih zahtevkih, pri čemer vam ni treba zapustiti nadzorne plošče LiveAgent. Nastavite prilagojena Slack obvestila in poenostavite svoje poslovanje še danes!