Dragoceno v vsaki industriji

Odkrijte, kako LiveAgent izboljša poslovanje s programsko opremo.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Začnite | 14 dni brezplačno Oglejte si v delovanju
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Povečajte zagovorništvo

Ustvarite pozitiven CX, zaradi katerega bodo vaše stranke govorile o vas.

24%

Skrajšajte odzivni čas

Izboljšajte stopnje prvega odziva z avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov.

37%

Zmanjšajte količino zahtevkov

Zmanjšajte pritok zahtevkov v zvezi s podporo z bazo znanja.

Industry background

Iščete boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

LiveAgent je najbolj pregledovana in ocenjena s številko 1 programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2019. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razlogi, zakaj se podjetja za razvoj programske opreme odločijo za LiveAgent

Opolnomočite svoje uporabnike s samopostrežnimi možnostmi z ustvarjanjem obsežnih baz znanja, napolnjenih s članki, vodniki, forumi in pogosto zastavljenimi vprašanji.

Potencialne stranke vodite skozi prodajni lijak tako, da v realnem času odgovorite na njihova vprašanja.

Izkoristite naša polja za povratne informacije in predloge, da natančno ugotovite, kaj vaše stranke želijo in pričakujejo od vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Osredotočite se na potrebe

Različne stranke imajo različne potrebe, zato se morate osredotočiti na vse. Zahvaljujoč zmožnostim večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom lahko ostanete v stiku z njimi na različnih ravneh – naj bodo to družbena omrežja, klici, e-pošta ali klepet v živo v realnem času. Ne glede na to, od kod prihajajo vaše stranke, boste vedno na voljo zanje.

Ustvarite bazo znanj

Baza znanja in portal za podporo sta prva mesta, ki jih bo iskala večina vaših strank med iskanjem odgovorov. Robustne sposobnosti LiveAgentja vam dajejo dovolj moči, da ustvarite pogosto zastavljena vprašanja, pišete članke o samopostrežni pomoči ali oblikujete več kategorij glede na vaše podjetje.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Izpopolnite prodajni lijak

Nekatere vaše bodoče stranke lahko stopijo v stik z vami prek klepeta v živo, kjer jim lahko takoj odgovorite. Pozneje vas lahko dobijo po običajni e-pošti in vas ne nazadnje tudi pokličejo. Vse informacije so na voljo v univerzalni mapi “Prejeto”, zato lahko sledite njihovim potrebam in zahtevam. Super, kajne?

Ne more se motiti več kot 21.000 podjetij

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank ter odkrijte pozitiven vpliv uporabe programske opreme za pomoč uporabnikom na avtomobilsko industrijo

Povezani članki zprogramska oprema & Internet
Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Preizkusite LiveAgent – vse-v-enem programsko opremo za podporo strankam. Brezplačno 30-dnevno preizkusno obdobje. Kreditna kartica ni potrebna!

Dohodni klicni center je klicni center, ki izključno ali pretežno obravnava dohodne telefonske klice strank.

Dohodni klicni center

Odkrijte prednosti dohodnega klicnega centra z LiveAgent! Personalizirana podpora, IVR, pametno usmerjanje klicev in več. Preizkusite brezplačno!

Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem, njegove storitve in izdelki se imenujejo izkušnja strank. Več o izkušnjah strank.

Izkušnja stranke

Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.

Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in odhodne klice ter interakcije IVR prek enega sistema.

Gostujoči klicni center

Gostujoči klicni center LiveAgent omogoča stroškovno učinkovito upravljanje klicev z IVR, preusmerjanjem klicev in večjo fleksibilnostjo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x