Neskončne možnosti za izboljšave z
enim orodjem

Povečajte stopnjo konverzije s pomočjo LiveAgent.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Povečajte stopnje konverzije z LiveAgent

Vsako podjetje si prizadeva izboljšati svoje stopnje konverzije z iskanjem novih načinov za ustvarjanje prometa na svojem spletnem mestu. Ko pa gre za pretvorbo potencialnih strank v tiste, ki kupujejo, ima ta metoda nizke stopnje uspeha. Najboljši način za izboljšanje konverzije je, da se osredotočite na spreminjanje točk strategije za podporo strankam. Odličen primer tega je izvajanje klepeta v živo in podpora kupcem v realnem času. Takšni majhni popravki lahko popolnoma spremenijo vaše aktivnosti za konverzijo. Dejansko so podjetja, ki so dejala, da so osredotočena na izboljšanje storitev za stranke, poročala o 11% višji konverziji kot podjetja, ki teh aktivnosti ne izvajajo.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of conversion rates

Kaj so stopnje konverzije?

Vaša stopnja konverzije je odstotek obiskovalcev na vašem spletnem mestu, ki dosežejo želeni cilj (prijavite se za test, se prijavite, kupite izdelek) od skupnega števila obiskovalcev. Visoka stopnja konverzije kaže, da so vaše trženjske strategije uspešne in da je vaš izdelek zlahka dosegljiv na vašem spletnem mestu.

Kakšna je dobra stopnja konverzije?

Stopnje konverzije se razlikujejo glede na panogo in poslovni model, zato boste morda morali raziskati, da vidite, kje ste. Odličen vir za to je orodje Google Adwords Industry Benchmarks. Vendarle pa je običajno dobra stopnja konverzije nekje med 2% in 5%.
Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kako izboljšati stopnjo konverzije

Zvišanje stopnje konverzije pomeni, da se več prometa na vašem spletnem mestu pretvori v pomembna dejanja, ki razvijajo vaše podjetje, ne glede na to, ali to pomeni, da izpolnite obrazec, da postanete potencialna stranka, ali opravite nakup. Nizka stopnja konverzije lahko kaže na eno od teh težav: non enticing offerNeprimerna ponudba stop sign Neučinkovito oblikovanje strani

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve selitev strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Prvi koraki za izboljšanje pretvorbe

Najboljši način za izboljšanje stopnje konverzije je ponovna preučitev ponudbe. Če vaše stranke ne kupujejo tega, kar ponujate, bi to lahko pomenilo, da je ponudba predraga ali ne prinaša dovolj vrednosti za vaše občinstvo. Drugi korak je optimizacija vašega spletnega mesta za konverzije.
Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Ponovno preučite svojo ponudbo

– Nižja cena – Izboljšajte funkcionalnost – Ustvarite dodatne spodbude, kot je brezplačna dostava – Ustvarite preprosto nepremagljivo ponudbo, ki je vaše stranke ne morejo zavrniti
Growing trend of increased productivity

Optimizirajte svojo spletno stran

– A/B testirajte različne elemente – Uporabljajte močne CTA – Preglejte stran in umestitev gumba/obrazca – Poskrbite, da bo vaša vsebina pravilno prikazana na mobilnem telefonu
Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Dodatno: Bodite dobro obveščeni o vsaki interakciji

Poleg zagotavljanja hitrih odgovorov strankam je izjemno pomembno, da cenite čas strank. Če želite pridobiti svoje stranke, se prepričajte, da ste seznanjeni z njihovimi preteklimi nakupi in vsemi njihovimi prejšnjimi interakcijami z vašim podjetjem, ne glede na uporabljeni kanal.

Če boste pripravljeni in dobro obveščeni, boste dobro obveščeni. lahko navdušite svoje stranke, ko se obrnejo na vas za podporo.

Še vedno primanjkuje konverzij?

Se še vedno borite z nizkimi stopnjami konverzije, visokimi stopnjami obiskov ene strani ali visokimi odstotki nakupovalnih vozičkov? Če ste odgovorili pritrdilno, bodo vaše potencialne stranke verjetno imele eno od naslednjih težav: Real time support Pomanjkanje podpore v realnem času Call us online button Ni podpore na spletu Shopping cart Komplicirano plačevanje UncertaintyNeodločnost
Still lacking good conversion rates

Gre za zmanjšanje napora strank

Vaše stranke so oddaljene le za eno Google iskanje od alternativ za vaš izdelek. Ne dajte jim razloga za odhod.

Poenostavite postopek plačila

Ne naredite zapleten postopek odjave. Izogibajte se ustvarjanju preveč korakov, postavljanju nepotrebnih vprašanj ali zahtevanju registracije pred odjavo.

Zagotovite podporo za vse kanale

Strankam omogočite več načinov, da stopijo v stik z vami, in jim zagotovite takojšnjo podporo po vseh kanalih. Uporabite baze znanja, portale strank in pogosta vprašanja za samopostrežne možnosti.

Klepetajte s strankami v realnem času

Pomagajte svojim strankam v realnem času. Odgovorite na vsa vprašanja o vaših izdelkih, pošiljanju ali dostavi, da jih potisnete skozi tok konverzije.
Increase conversion rates with chat button

Povečajte pretvorbo s klikom na gumb

Raziskave kažejo, da lahko dodajanje pripomočka za klepet v živo na vaše spletno mesto poveča vašo stopnjo konverzije za 27%. Odvisno od vaše panoge je to število lahko tudi precej večje. Z majhnimi stroški klepeta v živo je to dobra odločitev. Kako lahko torej klepet v živo tako preprosto poveča stopnje konverzije? Nakupovalci imajo pri spletnem nakupovanju pogosto veliko vprašanj. Vendar pa obstaja le omejen časovni okvir, v katerem je nanje mogoče odgovoriti. Če ne dobijo takojšnje podpore, bodo verjetno iskali alternative in kupovali pri konkurentih.

Zagotovite možnosti samopomoči

Vaše stranke imajo včasih vprašanja, na katera lahko odgovorijo s preprostim iskanjem na vašem spletnem mestu. Če pa ne najdejo informacij, ki jih potrebujejo, bodo razočarane. Dajte jim določeno mesto, na primer portal za stranke, kjer si lahko ogledajo odgovore na pogosto zastavljena vprašanja (FAQ) o pošiljanju, dimenzijah itd. Ta vrsta podpore je zelo dragocena, saj od vaših agentov ne zahteva veliko truda in je na voljo 24/7.
Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Bodite proaktivni

Če na vašem spletnem mestu vidite potencialne kupce dlje kot nekaj minut, očitno iščejo nekaj ali so v dvomu glede nakupa pri vas. Svojim strankam olajšajte skrbi, tako da jih proaktivno povabite k klepetu z vami. Lahko odgovorite na vsa njihova vprašanja o vaših izdelkih ali jih usmerite v pravo smer.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacija, ki omogoča odlično podporo našim strankam.

black Slido logo

Raven storitve, ki jo ponujate, se odraža na vašem izdelku

Imeti odličen izdelek preprosto ni dovolj. Stranke pogosto zapustijo blagovne znamke, ker raven storitev, ki jo prejmejo, preprosto ni dovolj dobra. Kupci se želijo počutiti cenjene zaradi poslovanja z vašim podjetjem. Zato je pomembno, da v svojem podjetju ustvarite kulturo, osredotočeno na stranke, da se izognete odhajanju in povečanju konverzij.
86% strank je pripravljenih plačati več za boljšo storitev.

Stranke, ki prejemajo dobre storitve za stranke, bodo bolj verjetno priporočile blagovno znamko in njene izdelke ali storitve drugim.

Bolj kot so vaše stranke zadovoljne z vašo storitvijo, več bodo kupile.
Stranke, ki imajo slabe izkušnje s storitvijo, bodo to 50% bolj verjetno delili na spletu z drugimi.

Email zahtevki

Z LiveAgent bodo vaša e-mail sporočila, klepeti, klici, omembe v družabnih medijih in sporočila iz drugih kanalov končali v enem univerzalnem nabiralniku.
Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Izdelovalec baze znanja

LiveAgent vam omogoča ustvarjanje več internih in eksternih baz znanja skupaj s pogostimi vprašanji, forumi, članki in predlogi.

Glasovni & video klici

Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto.
Voice and video calls supported

Razlogi, zakaj se podjetja odločijo za LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Integracije družbenih medijev

V LiveAgent vključite svoje najljubše profile na družabnih medijih in odgovarjajte na javne komentarje svojih objav, zasebnih sporočil ali tvitov neposredno iz svojega računa. Odpravite potrebo po spremljanju in skrbi za več računov na več portalih ter jih vključite v LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram in Viber so vključeni, da bi bila storitev za stranke čim bolj gladka, hitra in učinkovita.

Analitika & nadzorna plošča za poročanje

Pridobite pregled oddelka za podporo strankam, storitev, ki jih ponujate, in zadovoljstva strank. Oglejte si, kdo komunicira z vašim podjetjem, in spremljajte njihovo srečo. Osredotočite se na podatke, poiščite prostor za izboljšave in nadgradite svoje moči. Vnesite svoje podjetje v zabavo z omogočanjem funkcije igre.
Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Portal za stranke

Ustvarite portale za stranke, da bodo vaše stranke imele centralizirano območje za urejanje svojih kontaktnih podatkov, ustvarjanje plačil in oddajo zahtevkov. Oblikovanje celovitega portala za stranke lahko zmanjša obremenitev zahtevkov in vam pomaga tudi pri zagotavljanju storitev za stranke 24/7 tudi, ko vaši agenti niso na spletu. Začnite z ustvarjanjem baze znanja, vključite pogosta vprašanja, forume in na koncu dodajte pripomoček za povratne informacije in predloge. Vse je popolnoma prilagodljivo, da ustreza vašim smernicam blagovne znamke.

Zakaj je naša programska oprema za pomoč prava izbira?

Največkrat ocenjen #1

LiveAgent je bil leta 2020 največkrat #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.

Najljubši pri 21K podjetjih

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.

Napolnjen z 180+ funkcijami

Z 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnih prilagoditev, se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgent v nekaj minutah.

Razmerje med ceno in vrednostjo? Popolno

LiveAgent je napreden sistem za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga izboljšati storitve za stranke in stopnje konverzije hkrati. Naša programska oprema je po konkurenčnih cenah in ugodna glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja. Preizkusite LiveAgent še danes.
$15 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zPovečajte stopnjo konverzije
Povečajte sodelovanje strank s prilagojeno podporo za vse kanale. Vsakič, ko komunicirajo z vašim podjetjem, pustite svojim strankam odličen vtis.

Povečajte sodelovanje z LiveAgent

Povečajte angažiranost strank z LiveAgent! Odkrijte, kako s prilagojeno podporo in izboljšano uporabniško izkušnjo lahko pridobite konkurenčno prednost. Naučite se meriti angažiranost in povečajte povprečno vrednost naročil ter stopnjo ponovnih nakupov. Prijavite se za brezplačno preskusno različico in začnite izboljševati izkušnjo svojih strank še danes!

Več o vključevanju strank. Poglobljeno razumevanje z razlagami strokovnjakov.

Vključenost strank

Več o vključevanju strank. Poglobljeno razumevanje z razlagami strokovnjakov.

Izvedite več o optimizaciji stopnje konverzije. Razumeti poglobljeno razlago strokovnjakov.

Optimizacija stopnje konverzije

Izvedite več o optimizaciji stopnje konverzije. Razumeti poglobljeno razlago strokovnjakov.

Izvedite več o stopnji konverzije. Razumite ga poglobljeno z razlago strokovnjakov.

Stopnja konverzije

Izvedite več o stopnji konverzije. Razumite ga poglobljeno z razlago strokovnjakov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x