Ustvarjanje dobrega prvega vtisa na spletu lahko izboljša vaša tržni in prodajni uspeh. Vendar pa je to lahko izziv brez ustreznih orodij.
Se to sliši znano? Se trudite ostati na tekočem z povpraševanjem strank? So vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji in sporočili, ki jih ne razumete?
Če ste odgovorili pritrdilno, je morda čas, da vložite trud v programsko opremo za pomoč uporabnikom.
Sodobni kupec je strokovno usposobljen posameznik, ki se ne boji temeljito preveriti vašega podjetja. Pred nakupom izdelkov si stranke ogledajo vaše spletno mesto, račune na družabnih medijih in ocene, objavljene na spletu.
Ključ do uspeha? Prepoznajte in odgovorite na vsa vprašanja, objavljena na spletu – ne glede na uporabljeni kanal (Instagram, Facebook, Twitter itd.)
Ko so vaši družabni kanali preplavljeni s komentarji brez odgovora, je to videti neprofesionalno. Za izboljšanje tržne podobe je treba odgovoriti na pozitivne in negativne komentarje.
Kako? S pomočjo napredne programske opreme za pomoč uporabnikom. Sledi vsem interakcijam strank in jih poenostavi v enotno mapo »Prejeto« v skupni rabi.
LiveAgent will improve your marketing and sales efforts in no time. Here’s what you can look forward to once you implement a help desk software into your daily workflow — and that’s just the tip of the iceberg.
A secure, shared, universal inbox
Izboljšana produktivnost
Ponujamo storitve selitve strežnikov iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Ugotovite, kateri komunikacijski kanali prejmejo največ zahtevkov in spremljajte storitev, ki jo prejemajo vaše stranke.
Prejemajte obvestila vsakič, ko prejmete nov komentar, neposredno sporočilo, e -mail ali telefonski klic neposredno v LiveAgentu.
Uporabite funkcije, kot so pravila avtomatizacije, vgrajen CRM, klicni center, interni klepet in drugo. Ta orodja vam bodo pomagala bolje pomagati strankam in prihranila dragocen čas.
Sledite poti reševanja težav vaše stranke po različnih kanalih, medtem ko ostanete v istem hibridnem toku zahtevkov.
Ni pomembno, ali vam je stranka poslala e -mail sporočilo, nadaljevala s telefonskim klicem in zaključila pogovor prek Twitterja. LiveAgent sledi vsem pogovorom.
LiveAgent je integriran s Facebook in Facebook Messenger. Vsa neposredna sporočila, komentarji in omembe vaše blagovne znamke bodo samodejno potisnjeni v vaš univerzalni nabiralnik.
LiveAgent Twitter integracija uporabnikom omogoča spremljanje omemb blagovnih znamk, posebnih ključnih besed in retvitov.
Z našo Instagram integracijo lahko odgovorite na vse komentarje vaših fotografij in označene omembe vaše blagovne znamke.
Naša programska oprema je večjezična. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih (nekaj le delnih) in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. Ne dovolite, da tuji jeziki ustvarijo oviro med vami in vašimi strankami. LiveAgent vas pokriva.
Ostanite v stiku s sodelavci in bodite bolj produktivni na poti! Z mobilnimi aplikacijami LiveAgent imate možnost razreševanja, prenosa in odgovarjanja na zahtevke in klepete, uporabo vnaprej nastavljenih filtrov za organiziranje zahtevkov in ogled oznak, zapiskov in oddelkov, povezanih z vsakim zahtevkom.
Zdaj na voljo v App Store in Google Play trgovinah.
Robustne funkcije poročanja in funkcije analize podatkov bodo pomagale izboljšati in prilagoditi vaše obstoječe strategije trženja in storitev za stranke.
Če imate popoln pregled, od kod prihajajo vaši zahtevki, koliko časa potrebujete za odgovor in kdo nanje odgovori, boste lahko premostili vrzel med storitvijo, ki jo opravljate, in storitvijo, ki jo pričakujejo vaše stranke.
LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočadelati odlične storitve za stranke.
Peter Komornik, CEO
Uporabite LiveAgent naravno funkcijo klepeta v živo strankami v realnem času ali interni klepet s sodelavci pri reševanju poizvedb strank.
Ustvarite zapletena IVR drevesa, usmerite klice ali omogočite svojim strankam, da zahtevajo povratne klice. Podprt je tudi Video klepet tako interno kot s strankami.
LiveAgent je bil leta 2020 najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč malim podjetjem.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah se je za potrebe podpore strankam odločilo za LiveAgent.
S 180+ funkcijami, 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje zlahka prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za nastavitev in uporabo. Začnite z LiveAgentom v nekaj minutah.
Zanemarljivo. Glede na ogromno funkcionalnosti, ki jih ponuja LiveAgent, je naša ponudba ugodna. Poskusite LiveAgent še danes.
Najbolj priljubljena
Izpolnite kontaktni obrazec na LiveAgent in začnite brezplačen 14-dnevni preizkus brez vezave ali kreditne kartice. Uporabljajo ga priznana podjetja, kot so Forbes in Airbus. Odkrijte, kako LiveAgent izboljša storitve za stranke s svojo večkanalno rešitvijo in naprednimi funkcijami. Preverite naš freemium cenovni model in izvedite več o tem, kako vam lahko pomagamo zagotoviti odlične storitve za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team