Line nudi podporo prek družbenih medijev in baze znanja, vendar nima telefonske podpore, e-poštne podpore ali podpore prek klepeta v živo. Za samopostrežno pomoč uporabite njihovo bazo znanja.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Line. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Line. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Line in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Line stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Line je programska oprema & amp; internetno podjetje. Line je brezplačna aplikacija za takojšnjo komunikacijo na elektronskih napravah, kot so pametni telefoni, tablični računalniki in osebni računalniki.
Ekipa za pomoč strankam Line ponuja naslednje kanale podpore: podporo za družbene medije in samopostrežno podporo.
Lahko se obrnete na skupino za podporo Line, tako da jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Line nima e-poštne podpore.
Ne, Line ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Line nima telefonske podpore za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team