Strato ponuja podporo prek e-pošte, družbenih medijev in baze znanja. Sedež podjetja je v Berlinu. Podpora vključuje e-pošto in samopostrežno pomoč, klepet v živo in telefonska podpora nista na voljo.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Strato. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Strato. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Strato in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Strato stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strato AG je ponudnik storitev spletnega gostovanja s sedežem v Berlinu v Nemčiji. Je hčerinsko podjetje United Internet AG.
Strato AG je ponudnik storitev spletnega gostovanja s sedežem v Berlinu v Nemčiji. Je hčerinsko podjetje United Internet AG.
Ekipa za podporo strankam podjetja Strato ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Strato se lahko obrnete po e -pošti. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Strato se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.strato.com/faq/en_us/help/index.html
Ne, Strato nima podpore za klepet v živo.
Strato nima telefonske podpore za stranke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team