Telus nudi podporo strankam prek klepeta v živo, klicnega centra in družbenih omrežij. E-poštna podpora ni na voljo. Za samopostrežno podporo uporabite njihovo bazo znanja. Kontaktirajte jih preko spletne strani ali družabnih medijev.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Telus. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Telus. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Telus in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Telus stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
Gumb za klepet v živo na spletni strani
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Telus je kanadsko telekomunikacijsko podjetje, ki nudi telefonske, internetne in televizijske storitve zahodni kanadski regiji.
Telus je kanadsko telekomunikacijsko podjetje, ki nudi telefonske, internetne in televizijske storitve zahodni kanadski regiji.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Mouser ponuja naslednje kanale podpore: klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, forum in samopostrežno podporo.
Na Telus se lahko obrnete tako, da začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Telus nima podpore prek e-pošte.
Da, Telus vsebuje podporo za klepet v živo. Pojdite na stran: https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč 1-866-558-2273.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team