Lyft ponuja podporo strankam prek e-pošte (supportlyftup@lyft.com), klicnega centra, družbenih medijev, in baze znanja. Klepet v živo ni na voljo. Za več informacij obiščite njihovo spletno stran ali profile na Instagramu, Facebooku in Twitterju.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Lyft. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Lyft. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Lyft in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Lyft stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Lyft je vaš prijatelj z avtomobilom, kadar koli ga potrebujete.
Lyft je vaš prijatelj z avtomobilom, kadar koli ga potrebujete. Delite si prevoz z Lyftom in prihranite denar.
Ekipa za pomoč strankam podjetja Lyft ponuja naslednje kanale podpore: e-pošto, klicni center, podporo za družabne medije in samopostrežno podporo.
Na Lyft se lahko obrnete tako, da jim pošljete e -poštno sporočilo, pokličete njihovo vročo linijo ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na njihovo podporo se lahko obrnete tako, da pošljete e -poštno sporočilo na supportlyftup@lyft.com
Ne, Lyft ne vsebuje podpore za klepet v živo.
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč (855) 865-9553.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.