Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Jimdo. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Jimdo. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Jimdo in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Jimdo stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Z Jimdo lahko enostavno ustvarite lastno brezplačno spletno stran z odzivnim oblikovanjem spletnih strani, spletnim dnevnikom, spletno trgovino in še veliko več.
Z Jimdo lahko enostavno ustvarite lastno brezplačno spletno stran z odzivnim oblikovanjem spletnih strani, spletnim dnevnikom, spletno trgovino in še veliko več.
Ekipa za podporo strankam Jimdo ponuja naslednje podporne kanale: email, klicni center, podporo na socialnih medijih in samopostrežno podporo..
Jimdo lahko kontaktirate preko email sporočil, klicem na linijo za pomoč strankam ali jim pustite sporočilo na eni od socialnih platform. Alternativno lahko uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Njihovo podporo lahko kontaktirate preko emaila na info@jimdo.com
Ne, Jimdo nima podpore s klepetom v živo.
Če imate raje telefonsko podporo, jih lahko kontaktirate preko linije za pomoč strankam +49 40 - 8 22 44 997
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team