Acronis ponuja podporo strankam prek e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra in socialnih medijev. Več informacij najdete na njihovi spletni strani. LiveAgent ni povezan z Acronisom.
Zdi se, da poskušate vzpostaviti stik z ekipo za pomoč strankam podjetja Acronis. Na žalost nismo povezani z ekipo za podporo podjetja Acronis. To sta dve popolnoma različni organizaciji. Da bi vam olajšali situacijo, smo za vas raziskali spletno mesto Acronis in našli naslednje kontaktne podatke za podporo strankam. S predstavniki podjetja Acronis stopite v stik tako, da jih neposredno kontaktirate na spodaj navedene kontaktne podatke.
N/A
Acronis agenti za klepet v živo se običajno odzovejo v roku 1 dan .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Varnostna kopija programske opreme z zaščito pred izsiljevalsko programsko opremo za dom in posel.
Varnostna kopija programske opreme z zaščito pred izsiljevalsko programsko opremo za dom & amp; Poslovno okolje.
Ekipa za podporo strankam Acronis ponuja naslednje kanale za podporo: pošljite obrazec, klepet v živo, klicni center, podporo za družabne medije, podporo za forum in samopostrežno podporo.
Na Acronis se lahko obrnete tako, da jih napišete sporočilo preko obrazca, začnete klepet z agentom v živo na njihovem spletnem mestu, pokličete njihovo telefonsko številko ali jim pustite sporočilo na eni od platform družbenih medijev. Lahko pa uporabite njihovo bazo znanja, če imate raje samopostrežno podporo.
Na Acronis se lahko obrnete tako, da izpolnite obrazec: https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request
Da, Acronis ima podporo za klepet v živo. Pojdite na spletno mesto: https://support.acronis.com/start-chat
Če imate raje klicno podporo, se lahko obrnete na njihovo telefonsko linijo za pomoč +1 781-782-9000.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.