Preklopite na LiveAgent še danes in preverite, zakaj je odlična alternativa Hesku. LiveAgent je programska oprema službe za pomoč uporabnikom, ki podpira večkanalno komunikacijo, vključno z e-poštnim izdajanjem vstopnic, klepetom v živo, klicni center, družbeni mediji in portal za stranke.
Podpira ga veliko različnih funkcij in integracij z drugimi programskimi rešitvami, ki vam pomagajo ustvariti gladke poteke dela. Preberite več o LiveAgent ali začnite svojo brezplačno 14-dnevno preskusno različico še danes.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Hesk
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Hesk ponuja nakup vstopnic.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Hesk ne ponuja klepeta v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Hesk ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Hesk ponuja samopostrežni portal.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Hesk ne ponuja integracije s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Hesk ne ponuja integracije Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Hesk ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
Hesk ne ponuja integracije Viber.
|
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
|
Hesk ne ponuja integracije WhatsApp.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Hesk ponuja bazo znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Hesk ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Hesk ne ponuja avtomatizacije in pravil.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
Hesk ne ponuja funkcij API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Hesk ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Hesk ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Hesk ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Hesk ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Hesk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Hesk ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Hesk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Hesk ne ponuja neomejene podpore 24/7.
|
Zahvaljujoč našemu klepetu v živo hitreje rešite vprašanja podpore strankam. Preprosto ustvarite pripomoček po meri ali ga izberite iz naše galerije gumbov za klepet in ga postavite na svoje spletno mesto. Vaše stranke lahko preprosto kliknejo nanj in začnejo klepetati z agenti službe za pomoč uporabnikom. Klepet v živo je uvrščen med najhitrejše na trgu.
Podpirajo ga uporabne funkcije, kot je pogled tipkanja v realnem času ali proaktivna povabila na klepet za povečanje angažiranosti strank. Preizkusite sami in preverite, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam.
LiveAgent samodejno razvrsti zahtevka in jih dodeli agentom zahvaljujoč pravilom avtomatizacije, ki jih lahko nastavite. To je pomembno, ker lahko LiveAgent obravnava vse pomembne komunikacijske kanale, ki jih uporabljajo vaše stranke, in pretvori dohodno komunikacijo v zahtevke.
Zagotovite si sistem ticketing, ki obravnava vse pomembno – e-pošto, klepet v živo , klici, klici Viber in družbeni mediji – Facebook, Twitter, WhatsApp in Instagram. Uporabite prvo programsko opremo za pomoč uporabnikom kot alternativo Hesk, Jira ali celo ZenDesk. Preizkusite še danes in se prepričajte, kako brezhibna je izkušnja.
Ustvarite svoj koristen samopostrežni portal s polnimi ali ustreznimi opombami, informativnimi članki in navodili za reševanje različnih težav ali učenje česa novega. Naše funkcije portala za stranke vam omogočajo, da izkoristite prilagodljive blagovno znamko, ki ustreza slogu vašega podjetja.
Baza znanja vključuje tudi forume, tako da lahko vaše stranke zagotovijo odgovore drugim ljudem, ki se spopadajo s težavami, ali preprosto govorijo o različnih funkcijah. Uporabite ga lahko tudi za zbiranje povratnih informacij strank in vidite, kako izboljšati svoje podjetje.
Težave rešujemo prek e-pošte, klepeta v živo, klicev ali portala za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu, tako da imajo naše stranke nekaj prostora ali se osredotočijo na pomembno – pomoč strankam. Kadar koli kaj potrebujete, se obrnite na nas in potrudili se bomo, da vas obvestimo ali vam pomagamo.
Oglejte si naše dosežke ali spodnje ocene in ugotovite, zakaj so naše stranke zamenjale različne rešitve za LiveAgent. Pridružite se nam še danes in postanite srečna stranka tudi vi.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Preizkusite nas in začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje še danes. Ni vam treba posredovati podatkov o kreditni kartici, zato ni nobenih pogojev. Najprej si oglejte naš videoposnetek turneje, da vidite, kaj še zmore LiveAgent, ali preberite več o LiveAgent na našem spletnem mestu .
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Hesk za pomoč uporabnikom. Uživajte v večkanalni komunikaciji z zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom in integracijami družbenih medijev. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje brez kreditne kartice in izkusite vrhunsko podporo strankam, ki jo podpirajo številne funkcije in integracije.
Iščete alternativo Service Hub?
LiveAgent je odlična alternativa servisnemu vozlišču HubSpot. Odkrijte naš večkanalni univerzalni nabiralnik in najhitrejši pripomoček za klepet na trgu.
Iščete alternativo za LiveChat?
LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot je Instagram.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team