Prehajate iz Help Scouta na LiveAgent?

Uvoz vaših podatkov iz Help Scout v LiveAgent je prava stvar. Upoštevajte naš  vodnik po korakih in to storite sami ali pa se obrnite na nas, naše osebje za tehnično podporo pa vam bo z veseljem preselilo vaše podatke.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Uporabite naš vgrajeni vtičnik za selitev

Do prenosa podatkov iz HElp Scout v LiveAgent vas loči le nekaj klikov. Vse, kar morate storiti, je, da se prijavite na nadzorno ploščo LiveAgent in kliknete drsnik za aktiviranje v vtičnikih. Za selitev Help Scouta bo potreben samo vaš ključ API – dodatno kodiranje ni potrebno.

Izvedite več

Pripravljeni smo vam pomagati

Pokličite nas prek klepeta v živo ali e-pošte in nam sporočite, da želite preseliti svoje podatke iz Help Scouta. Vaše podatke bomo varno preselili brezplačno. Medtem lahko sedite, se sprostite in uživate ob skodelici kave.

Data migration from one solution to another

Kaj lahko preselite iz HelpScout-a

Ljudje

Z lahkoto preselite agente, skrbnike, končne uporabnike in stranke.

Oznake

Preselite vse oznake svojega oddelka in zahtevkov.

Zahteve za podporo

Selite zahtevke, priloge, uporabniška polja in polja zahtevkov.

Prednosti selitve iz HelpScout-a

Customer providing review for service on mobile phone

Vrhunska storitev za stranke

Naši agenti so vam pripravljeni pomagati pri vseh vaših težavah 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Rešitev za pomoč strankam s popolno funkcionalnostjo

Naša programska oprema ponuja več kot 179 funkcij službe za pomoč uporabnikom, ki jih dopolnjuje več kot 40 integracij.

Person collecting papers into the net

Pomemben prihranek in donosnost naložbe

LiveAgent ponuja brezplačen načrt, pa tudi tri druge načrte po ugodni ceni.

Multilingual support in LiveAgent

Več podprtih jezikov

LiveAgent je na voljo v 43 prevodih v različne jezike (nekateri delno) in podpira pripomočke, ki jih je mogoče prilagoditi jeziku.

Preselite svoje podatke iz Scout še danes

LiveAgent je najbolj ocenjena in na prvem mestu ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letih 2019 in 2020. Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University, da svojim strankam zagotovite svetovno podporo.

Package Name

Zahtevek

Za mala podjetja in poklicne tržnike

$15 /mo
Preizkusite ga
Package Name

Zahtevek+Klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja

$29 /mo
Preizkusite ga

Se selite iz druge programske opreme?

Brezplačno prenesite podatke iz katerega koli od spodaj navedenih ponudnikov programskih rešitev. Preklopite še danes. Podprli vas bomo.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Povezani članki zSelitev HelpScout
Podpora strankam je nabor storitev, ki jih podjetje ponuja strankam. Je tudi del upravljanja odnosov s strankami.

Pomoč strankam

Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.

Včasih agent ne more sprejeti klica. V LiveAgentu bo klic nato preusmerjen na drugega razpoložljivega agenta. To kliče nameren prenos.

Nameren prenos

Nameren prenos v LiveAgent omogoča preusmeritev klicev na druge agente za boljšo podporo strankam. Začnite brezplačni preizkus!"

Končni uporabniki so tisti ljudje, ki so odgovorni za ustvarjanje zahtev strank iz katerega koli vira, na primer iz centra za pomoč, Facebooka, e-pošte itd.

Končni uporabnik

Končni uporabnik je uporabnik izdelka/storitve, ki odkriva pomanjkljivosti in izboljšuje izkušnjo. Preizkusite LiveAgent brezplačno!"

Spoznajte več o stroških pretvorbe. Razumeti poglobljeno s pojasnili strokovnjakov.

Stroški konverzije

Spoznajte, kaj so stroški konverzije, kako jih izračunati in optimizirati za boljše poslovne rezultate. Obiščite za več informacij!

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x