Ali iščete alternativo storitvi HelpCrunch?

HelpCrunch je odličen, vendar boste morda želeli poskusiti kaj drugega. LiveAgent je več kot le klepet v živo. Povežite svojo e-pošto, družbena omrežja, bazo znanja in klicno opremo za zagotovitev popolne storitve svojim strankam.

LiveAgent ima več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in odlično ceno, ki vam omogoča najboljši način komunikacije s strankami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Zmogljiva alternativa storitvi HelpCrunch

Podpora strankam bi morala biti namenjena zagotavljanju strankam več načinov, kako se povezati z vami. Povečajte angažiranost svojih strank in jim pomagajte prek katerega koli kanala, bodisi prek klepeta v živo, Instagrama ali prek telefona.

LiveAgent ima tri plačljive načrte, ki vam ponujajo točno tisto, kar potrebujete, da pokrijete vse. Zanesljiv sistem zahtevkov bo poskrbel za organizacijo celotne komunikacije, vi pa se lahko osredotočite na pomembno – pomoč svojim strankam.

Bi radi imeli hitrejši klepet v živo?

Klepet v živo je bistveno orodje pri zagotavljanju podpore strankam. Ker gre za takojšnjo komunikacijo, bi morala biti prednostna naloga hitrost.

LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, pri čemer je klepet prikazan s hitrostjo 2.5 sekunde. Ne morete dobiti nič hitreje od tega. Ne pustite gledalcev strani čakati in jih spremenite v plačljive stranke.

The fastest live chat on the market

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Podpora klicnega sistema

Poleg številnih drugih funkcij LiveAgent podpira tudi integracijo klicnega centra. Nastavitev je hitra in enostavna!

Bogat nabor funckij

Več kot 175+ funkcij za lažje in prijetnejše delo.

Dostopne cene

LiveAgent ima velik domet za razumno ceno. Izberite enega izmed treh plačljivih paketov ali izberite posebne funkcije, da prilagodite svojo službo za pomoč uporabnikom.

Professional built-in call center software

Podpora klicnega centra

Tako je. Poleg e-pošte, družbenih medijev, baze znanja in klepeta v živo lahko podporo zagotovite tudi s telefonskimi klici. To je enostavno.

Postopek nastavitve je končan v le nekaj minutah in za njegovo izvedbo sploh ne potrebujete posebne opreme. Kličite prek brskalnika, pametnega telefona ali druge opreme po vaši izbiri. Ni potrebe po ponudnikih tretjih oseb, LiveAgent poskrbi za vse to.

Pridobite več in prihranite več

LiveAgent ima tri plačljive načrte, opremljene s funkcijami, ki vam nudijo najboljša orodja za podporo strankam. Če potrebujete kaj dodatnega, lahko kupite ločene funkcije, ki bodo vašemu načrtu dodale vrednost.

LiveAgent je najbolj ocenjena in najbolje ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem v letu 2020. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

Oglejte si naše cenovne načrte in izvedite več!

Do more customer support for less money

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Primerjajte nas z drugo programsko opremo za klepet v živo

Želite videti, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami za klepet v živo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar ponujamo.

Povezani članki zAlternativa HelpCrunch
Podpora za klepet je na voljo prek programske opreme za klepet v živo. LiveAgent svojim strankam ponuja spletno podporo za klepet. Predstavnik stranke je pripravljen pomagati.

Podpora za klepet

Podpora za klepet je na voljo prek programske opreme za klepet v živo. LiveAgent svojim strankam ponuja spletno podporo za klepet. Predstavnik stranke je pripravljen pomagati.

Najhitrejši način, kako svojim strankam zagotoviti podporo, je vzpostaviti stik prek klepeta v živo. Orodje za klepet v živo ponuja storitve za stranke v realnem času.

Orodje za klepet

Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!

Klepet s storitvami za stranke strankam ponuja klepet v realnem času s predstavniki strank. Je eno najhitrejših komunikacijskih orodij.

Storitev klepeta

Odkrijte, kako storitev klepeta LiveAgent izboljšuje uporabniško izkušnjo s 15 naprednimi funkcijami za klepet v živo. Zagotovite si brezplačen račun in izboljšajte komunikacijo s strankami v realnem času. Pomembne prakse vključujejo hitre odzive, AI botove in integracijo s CRM za učinkovito podporo. Poskusite brez obveznosti!

Večkanalna podpora je način, da svojim strankam ponudite široko paleto možnosti, da pridejo do vas. Izbirate lahko med številnimi platformami družbenih medijev.

Večkanalna podpora

Večkanalna podpora povezuje podjetja s strankami prek e-pošte, klepeta, telefona, Facebooka in Twitterja. Ustvarite brezplačen račun zdaj!"

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x