Z gotovostjo lahko rečemo, da je Gmail ena najbolj priljubljenih in pogosto uporabljenih e-poštnih storitev. Vsi smo se že navadili na brezplačno hrambo, gumb za preklic pošiljanja in dodatne uporabne funkcije, kot so dremež, oznake ali mape. Lahko rečemo, da je Gmail popolna e-poštna rešitev za posameznike. V njej je vse urejeno in organizirano.
Ko pa gre za uporabo Gmaila v poslovnem okolju – natančneje za podporo strankam -, obstaja nekaj omejitev. Gmail žal ne podpira univerzalnega poštnega predala z večkanalnimi integracijami ali pregleda nadzorne plošče za več agentov. Obe funkciji sta pri storitvah za stranke bistvenega pomena. Če iščete alternativo Gmailu za oddelek za podporo, je LiveAgent morda prava rešitev za vas.
Če iščete alternativo Gmailu za svoja podjetja, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent ima več kot 179 funkcij, namenjenih službi za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij. Uporabite naše zmogljive funkcije za analitiko in poročanje, funkcije gamifikacijo ali vgrajeno bazo znanja.
Naj LiveAgent opravi težka opravila, vi pa se lahko osredotočite na vzpostavljanje pomembnih odnosov s strankami.
Uvedite univerzalni poštni predal v svojem podjetju in pridobite naslednje prednosti:
LiveAgent poveča zadovoljstvo strank in izboljša stopnjo konverzije.
Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več povpraševanj strank s pomočjo našega univerzalnega poštnega predala.
Vaša ekipa za podporo lahko na enem mestu obravnava vse zahteve strank iz različnih kanalov.
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Idealna programska oprema za storitve za stranke mora biti pregledna in lahko dostopna vsem agentom v oddelku. Podpirati mora večkanalne integracije in zagotavljati dodatne funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je avtomatizacija. Univerzalni nabiralnik, ki ga ponuja LiveAgent omogoča prav to.
Univerzalni poštni predal, ki ga ponuja LiveAgent, je pametnejša različica vašega trenutnega e-poštnega predala. Omogoča vam pošiljanje in prejemanje sporočil iz različnih kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji ali celo glasovni in video klici. Odpravlja potrebo po souporabi računov in spremljanju naprav. Vsi novi zahtevki se samodejno prenesejo v nadzorno ploščo LiveAgent, kjer si jih lahko ogledajo in nanje odgovorijo vsi agenti.
Univerzalni nabiralnik omogoča dodajanje oznak, opomnikov, internih opomb, avtomatizacijo zahtevkov na oddelke ali določene agente in še veliko več. Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, razmislite o uporabi programske opreme LiveAgent.
Če iščete alternativo za Gmail za svoje podjetje, si oglejte programsko opremo LiveAgent. LiveAgent uporablja hibridni prenos zahtevkov, ki je bistvena funkcija pri podpori strankam, saj povečuje produktivnost agentov. Zaradi hibridnega prenosa zahtevkov so vsi zahtevki videti enako, ne glede na komunikacijski kanal, iz katerega so bile prejete. Prenos zahtevkov vam omogoča, da spremljate strankino pot po različnih kanalih, vendar vedno ostanejo v istem hibridnem zahtevku. Tako imate vse pomembne informacije o strankah in njihovih težavah na dosegu roke.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Avtomatizacija je bistvena funkcija za podporo strankam, saj prihrani veliko časa. Omogoča vam avtomatizacijo običajnih opravil, ustvarjanje delovnih procesov ali edinstvenih pravil za avtomatizacijo v skladu z vašimi poslovnimi potrebami.
Pravila avtomatizacije lahko na primer samodejno dodelijo zahtevke (na katerikoli stopnji) posameznim agentom ali oddelkom. Vse, kar morate storiti, je, da izberete “sprožilec” in pravilo se bo izvedlo. V programu LiveAgent lahko pravila za avtomatizacijo temeljijo na katerem koli parametru zahtevka, dogodku ali časovnem pogoju.
Odločite se, ali je LiveAgent dobra alternativa za Gmail za vaša podjetja, z našim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.
LiveAgent je najbolj pregledana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa za Gmail. Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW, Huawei in Univerza Oxford, in zagotovite vrhunske storitve za stranke. Z LiveAgentom je to enostavno. Še danes začnite z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom. Kreditna kartica ni potrebna.
12 % Američanov ocenjuje, da je njihova frustracija številka ena pri storitvah za stranke “pomanjkanje hitrosti”. Statista
72 % strank vidi razlaganje njihovega problema različnim osebam kot slabo storitev za stranke. Dimensional Research
Tretjina kupcev pravi, da bi razmislila o zamenjavi podjetja po samo enem primeru slabe storitve za stranke. American Express
72 % strank pravi, da ob kontaktiranju storitev za stranke pričakujejo, da agent “ve, kdo oni so, kaj so kupili in ima vpogled v prejšnje dogovarjanje.” Microsoft
Vas zanima, kako smo se odrezali? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte, kaj vse vam lahko ponudimo.
Alternativa klicnemu centru za prodajo in podporo
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša izbira za klicni center v letu 2024! Brez stroškov namestitve, 24/7 podpora in brez potrebne kreditne kartice. Preizkusite brezplačno 30 dni in izkoristite bogate funkcije ter velike prihranke. Pridružite se podjetjem kot so Forbes, Airbus in Nascar.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za uporabniško podporo! Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, brez potrebe po kreditni kartici, in možnost preklica kadarkoli. Začnite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje in izboljšajte svojo službo za stranke z najhitrejšim klepetom v živo, večkanalnim vstopničnim sistemom in številnimi integracijami. Izboljšajte svojo uporabniško izkušnjo z LiveAgent - popolna rešitev za podporo strankam!
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Hesk za pomoč uporabnikom. Uživajte v večkanalni komunikaciji z zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom in integracijami družbenih medijev. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje brez kreditne kartice in izkusite vrhunsko podporo strankam, ki jo podpirajo številne funkcije in integracije.
Potrebujete alternativo za sodelovanje?
Če iščete zmogljivo alternativo Collab, razmislite o LiveAgentu. Ugotovite, kakšna sta Collab in LiveAgent in katera je najboljša za vaše podjetje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team