Kaj je življenjski cikel zahtevkov?
A ticket can go through various phases throughout its lifecycle. Typically when a ticket first comes in, its status is New. Once an agent answers the ticket, its status is changed to Answered. If a customer replies back to the same ticket, its status is changed to Open. After that, an agent can either answer the ticket again (and same process continues) or simply resolve the ticket and the status will be changed to Resolved.
Po želji lahko v celotnem življenjskem ciklu zahtevek preložite na pozneje, označite kot neželen ali izbrišete.
All actions associated with a ticket are marked with a timestamp in the ticket thread. Keeping track of these timestamps can be very useful, especially if you need to access your online ticket history. This is why it is important to choose a ticket support software that offers detailed ticket tracking and reporting.
Frequently Asked Questions
Kako definirate življenjski cikel zahtevkov?
Življenjski cikel zahtevka so vse faze, skozi katere gre vsak zahtevek, ki prispe v službo za stranke. Ko se zahtevek prikaže prvič, prejme status »Nov«, naslednje stopnje življenjskega cikla pa so »Odprt«, »Odgovorjen«, »Rešen« in »Odložen«.
Zakaj bi morali analizirati življenjski cikel zahtevkov?
Analiza življenjskega cikla vozovnic omogoča ugotavljanje, katera vrsta vozovnic se najpogosteje pojavlja, ali jih je težko rešiti ali daje možnost hitrega odziva.
Ali lahko v LiveAgentu preverite življenjski cikel zahtevkov?
V LiveAgentu lahko preverite življenjski cikel zahtevkov. Vsa dejanja, povezana z določenim zahtevkom, so označena s časovnim žigom poleg vsakega zahtevka.
Po branju o življenjskem ciklu zahtevka, bi vas morda zanimalo izvedeti več o tem, kaj je status zahtevka. Razumevanje statusa zahtevkov vam lahko pomaga bolje slediti in upravljati komunikacijo s strankami.
Če želite izboljšati zadovoljstvo svojih strank, si oglejte članek o ciljih in najboljših praksah zadovoljevanja strank. Ta članek vam bo pokazal, kako povečati zvestobo strank in zmanjšati njihovo odhajanje.
Razmislite tudi o tem, kako lahko oddelki službe za pomoč uporabnikom izboljšajo vašo storitev. Ugotovite, kako lahko oddelki pripomorejo k hitrejšim odgovorom in bolj zadovoljnih strankah.
Nazadnje, spoznajte več o spletni zgodovini zahtevkov, kjer lahko odkrijete, kako zgodovina spletnih vstopnic izboljša preglednost in učinkovitost vašega dela. Ta funkcija je ključnega pomena za zagotavljanje dosledne podpore strankam.