Kaj so združeni pogovori?
Združen pogovor je pogovor, pri katerem je agentu, s katerim se pogovarjate, vidna celotna zgodovina vaše izkušnje s storitvami podjetja. Če imate na primer težave z izdelkom, ki ste ga kupili pri določenem podjetju, in ste nekajkrat poklicali, da bi rešili svojo težavo, bo združen pogovor vseboval podrobnosti o vseh prejšnjih pogovorih, ki ste jih imeli z drugimi agenti.
To je dobro zato, ker ima agent popoln vpogled v vaše prejšnje izkušnje in se na vaš problem lahko ustrezno odzove; prav tako se mu ne bo treba poglobiti v podrobnosti, saj so mu tudi te na voljo.
Frequently Asked Questions
Kaj so združeni pogovori?
Združen pogovor je pogovor, pri katerem je agentu, s katerim se pogovarjate, vidna celotna zgodovina vaše izkušnje s storitvami podjetja.
Ali so združeni pogovori koristni za agente za podporo strankam?
Združeni pogovori so koristni za zastopnike službe za stranke, saj omogočajo pregled nad tem, s kakšnimi težavami se je stranka že srečevala, ali se je s to določeno težavo na nas že obrnila, pa ji to ni prineslo prave pomoči.
Ali je mogoče uporabiti možnosti združenih pogovorov v programski opremi LiveAgent?
LiveAgent lahko uporablja združene pogovore. Tako ima agent vpogled v strankine predhodne izkušnje in mu ni treba razglabljati o podrobnostih, ki so mu že znane.
Po končanem branju o združenih pogovorih, vam priporočamo, da raziščete, kako lahko izboljšate upravljanje svojega klicnega centra. Ta članek ponuja nasvete in trike za učinkovito načrtovanje ter merjenje ključnih kazalnikov uspešnosti.
Če vas zanimajo strategije za odgovarjanje na vprašanja o cenah, si oglejte predloge za vprašanja o cenah izdelkov/storitev. Naučite se, kako se odzvati na vprašanja strank na družbenih omrežjih in kako ravnati v različnih situacijah.
Za tiste, ki želijo prilagoditi komunikacijo s strankami glede na njihov jezik, je članek o jezikovno prilagodljivih pripomočkih prava izbira. Ugotovite, kako lahko to funkcijo uporabite za boljšo uporabniško izkušnjo.
Nenazadnje, če želite obvladovati težke situacije s strankami, si oglejte predloge za opravičila klicnega centra. Naučite se, kako se učinkovito opravičiti in razjasniti situacije za boljšo storitev.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!