Kaj je zaposleni agent?
Staff agent is a member of the customer service team with less privileges than a supervisor, team leader or a manager who are appointed to the Admin role. Typically, a staff agent has the Agent role which allows her/him to solve and transfer tickets, have access to specified departments and do only minor configurations.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kdo je zaposleni agent?
Zaposleni agent je agent,ki je član ekipe za storitve za stranke in ima nižjo avtoriteto od svojega nadrejenega, vodje ali direktorja. Njegove naloge vključujejo na prvem mestu celotno storitev za stranke in učinkovito reševanje problemov.
Katera dovoljenja ima zaposleni agent?
Zaposleni agent ima pravice agenta, na primer dostop do vseh njemu dodeljenih zahtevkov ali skupine zahtevkov, ki so mu na voljo. Lahko v polni meri ureja zahtevke in implementira povezane aktivnosti. Ima dostop do spefifičnih oddelkov in izvaja manjše konfiguracije.
Ali lahko nastavite zaposlenega agenta v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite vlogo agenta, ki je namenjena zaposlenim agentom. Omogoča izvajanje nalog, ki so povezane z agentom in upravljanjem z zahtevki.
Po branju o vlogi zaposlenega agenta, vas morda zanima več o tem, kako lahko izboljšate interakcije s strankami. Ta članek vam bo predstavil veščine in bonton, ki so ključni za uspešne interakcije s strankami.
Če vas zanima, kako programska oprema kot storitev (SaaS) lahko vpliva na vaše poslovanje, si oglejte programsko opremo kot storitev - SaaS. Spoznajte, kako deluje SaaS in katere so njegove glavne prednosti.
Za tiste, ki želijo izboljšati zadovoljstvo svojih strank, je članek o ciljih in najboljših praksah zadovoljevanja strank odlična izbira. Naučite se meriti zadovoljstvo strank in odkrijte najboljše prakse za njegovo izboljšanje.
Če vas zanima, kaj je služba za storitve, ta članek ponuja celovito razlago. Spoznajte, kako lahko učinkovita služba za storitve izboljša vašo podporo strankam.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.