Kaj je zaostanek zahtevkov?
Ticket backlog is a phrase that customer support managers use to name unresolved tickets in a particular time period. Tickets can be unresolved for numerous reasons – there can be a high ticket volume, low agents performance, or just unexpected one time peak.
Bistveno je, da spremljate zaostanke zahtevkov, da ugotovite, ali potrebujete novo zaposlovanje ali dodatno usposabljanje za predstavnike službe za stranke. Ponuja splošne informacije o uspešnosti vaše ekipe za podporo in kdaj je potrebna dodatna delovna sila.
Če je v zaostanku zahtevkov preveč nerešenih zahtevkov, lahko pride do nezadovoljnih strank.
Zaostanki zahtevkov
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni zaostanek zahtevkov?
Zaostanek zahtevkov je izraz, ki se nanaša na nerešene vloge v določenem obdobju. Razlogov je lahko veliko, vključno z omejeno zmogljivostjo posrednika, številom zahtev in odvisnostmi. Zaostanek zahtevkov je tudi odlična metrika, na katero morate biti pozorni, da ugotovite, kako učinkovit je vaš proces podpore. Pomaga tudi pri ocenjevanju stopnje zadovoljstva strank. & nbsp;
Kakšna so tveganja zaostanka zahtevkov?
Tveganja, povezana z zaostankom zahtevkov, so predvsem prepočasna obravnava dohodnih zahtev, ki lahko razočarajo stranke, in nizka učinkovitost agentov, ki je lahko posledica ne le prezaposlenosti, ampak tudi napačne določitve prioritet. Čeprav je to lahko le občasno, lahko to pomeni, da se v določenih obdobjih povečuje zanimanje strank, če pa je to redno, lahko vpliva na zadovoljstvo strank in podobo blagovne znamke. & nbsp;
Kako se izogniti zaostankom zahtevkov?
Da bi se izognili zaostankom zahtevkov, lahko zahtevkom dajete prednost. To naj bi zagotovo olajšalo in povečalo učinkovitost vašega dela. Naj vaša ekipa sodeluje in si pomaga pri reševanju zahtevkov. Ohranjanje ustreznega delovnega ritma podpira tudi učinkovito čiščenje zahtevkov. & nbsp;
Ko končate z branjem o zaostankih zahtevkov, priporočamo, da si ogledate tudi, kaj je življenjski cikel zahtevka. Spoznali boste, kako zahtevek potuje skozi različne faze od prejema do rešitve. To vam bo pomagalo razumeti, kako izboljšati vašo izkušnjo s podporo strankam.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.