Kaj je zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo strank je intenzivnost ali stopnja zadovoljstva z izdelki, storitvami ali skrbjo za stranke. To je situacija, ko je stranka zadovoljna s podjetjem. Zadovoljstvo strank odraža, ali so bila pričakovanja kupca izpolnjena ali ne.
Ko podjetje poveča zadovoljstvo strank, lahko zmanjša stroške in poveča prodajo. Vesela stranka podjetje pogosto priporoča svojim prijateljem, družini ali sodelavcem in prinaša nove potencialne stranke. Podjetje lahko poveča zadovoljstvo z zagotavljanjem kakovostnih izdelkov, storitev in podpore strankam, po cenah ali z dobrim vzdušjem v trgovini. Obstaja pa tudi veliko drugih načinov.
Frequently Asked Questions
Kaj je zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo strank je stopnja zadovoljstva strank z izdelkom ali storitvijo, ki so jo kupili, ali podporo za stranke. odraža, ali so bila pričakovanja stranke izpolnjena in so bile potrebe izpolnjene.
Kako meriti zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo strank lahko merimo na več načinov. Morda je to rezultat zadovoljstva strank, zaradi česar bomo dobili odgovore na vprašanje, ali so stranke zadovoljne s storitvami za stranke ali ne. Preverite lahko tudi oceno napora strank, ki prikazuje, koliko truda mora kupec vložiti v postopek, da stopi v stik s službo za pomoč uporabnikom. Druga možnost so ankete s podrobnimi poizvedbami, ki se strankam pošljejo po aplikaciji, po zaključku storitve, po e -pošti ali prek klepeta v živo.
Kako izboljšati zadovoljstvo strank?
Da bi izboljšali zadovoljstvo strank, naredite storitve za stranke čim višje - tako da stranka čuti, da je pomembna za vašo blagovno znamko. Poskusite razumeti tudi stranko in njene odločitve ter se odzvati na njene potrebe. Poskrbeti morate tudi za UX, da bo vaša stranka na najlažji in intuitiven način opravila postopek nakupa.
Ko končate z branjem o zadovoljstvu strank, vam priporočamo, da raziščete, kako lahko izboljšate storitve za stranke. Ta članek vam bo pokazal, zakaj je pomembno imeti kakovostno storitev za stranke in kako programska oprema lahko pri tem pomaga.
Za bolj poglobljeno razumevanje, kaj je zadovoljstvo s storitvami za stranke, obiščite članek, ki to temo pojasnjuje. V njem boste našli tudi pogosta vprašanja, ki vam lahko pomagajo bolje razumeti pričakovanja vaših strank.
Če vas zanima, kako upravljati klicni center, priporočamo članek o upravljanju klicnega centra. V njem so nasveti in triki, kako organizirati delo agentov in optimizirati njihove procese.
Nazadnje, razmislite o tem, kako lahko jezikovno prilagodljivi pripomočki izboljšajo vašo podporo strankam. Več o tem si lahko preberete v članku o jezikovno prilagodljivih pripomočkih, kjer boste našli tudi informacije o brezplačnem preizkusu.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.