Kaj je toplo klicanje?
It is one of the two types of calls — warm and cold calling. Warm calling is an expression professional sales representatives use to refer to talking with warm leads. The calling is labeled warm because the reps had earlier contact with the customers.
Cilj je ohraniti potencialno stranko, ki se ukvarja z izdelkom ali storitvijo, da se povečajo možnosti za konverzijo. V nasprotju s hladnimi klici, kjer ni predhodnega stika s stranko, s katero nameravate stopiti v stik.
Toplo klicanje pomeni prejšnji stik in da je odnos dosegel stopnjo, ko je predstavnik lahko bolj neposreden s potencialno stranko. Komunikacija, ki je pred toplim klicem, je lahko napotitev, interakcija na poslovnem dogodku ali neposredna e-poštna kampanja. Za razliko od drugih strategij, ki ustvarjajo dohodne potencialne stranke, toplo klicanje ustvarja odhodne potencialne stranke.
It can have multiple forms, as it all depends on the business’s strategy and the circumstances of the previous touchpoints with the customers. In any case, all initiatives start with follow-up warm calls. The sales reps use this opportunity to schedule meetings with potential customers or discuss matters over the phone.
Toplo klicanje pomeni, da imajo prodajni zastopniki dostop tudi do kontaktnih podatkov. Kontaktni podatki so izjemno pomembni za tople klice; te podrobnosti ne vključujejo le e-poštnega naslova in telefonske številke potencialnega prodajalca. Predstavljajo tudi pretekle interakcije s stranko in zgodovino nakupov.
Ne pozabite, da je število strank bistveno večje od prodajnih predstavnikov. Zato prodajni zastopniki potrebujejo vso pomoč, ki jo lahko dobijo, od platform, ki centralizirajo kontaktne podatke strank do programske opreme za pomoč uporabnikom vse v enem z odhodnimi klici. podporo.
Kako deluje toplo klicanje?
Da bi strategija toplega klica delovala, morate zgraditi zdrave temelje. Vsaka uspešna pobuda za tople klice izkorišča povezave s potencialno stranko. Če želite zagnati enega od svojih, morate ustvariti sistem, ki vam bo pomagal vzpostaviti odnos in bistveno zaupanje z vašimi potencialnimi strankami.
Predhodni stik s potencialno stranko je edini način, da navaden klic spremenite v ugoden klic. Že obstaja raven zaupanja in povezave, ki jo je treba izkoristiti, da bi potencialno stranko bolj zanimali za nakup izdelka ali storitve in na koncu pretvorili več klicev v prodajo.
Obstaja veliko načinov, da začnete graditi ta seznam klicev. Ena najpogostejših strategij je obiskovanje čim več mrežnih dogodkov. Ti dogodki ustvarjajo priložnosti za povezovanje s prodajnimi možnostmi. Glede na to, da obstajajo dogodki B2C in B2B, se lahko podjetja odločijo za udeležbo na dogodkih, ki ustrezajo njihovim specifičnim ciljem.
Druge strategije vključujejo oblikovanje seznama naročnikov na e-pošto in zagon e-poštne kampanje. Uporabite lahko kazalnike, kot so prenesene priloge, da ugotovite, ali so potencialne stranke pripravljene sprejeti topel klic. Ko ustvarite seznam toplih potencialnih strank, je čas za te klice.
Klic je zadnji korak strategije toplih klicev. Prodajni zastopnik bi moral poklicati prijazno stranko samo z enim namenom – dogovoriti se za sestanek. Ne pozabite, da med telefonskim klicem ne bi smeli dati prednost prodaji, razen če vodite podjetje, kjer vaši zastopniki prodajajo izključno po telefonu. Primarni cilj je določiti termin, kjer bo potekala dejanska prodaja.
The phone call is there to enable your sales reps to assess the connection they have with the prospect and proceed accordingly. Since a prospect already trusts you and is intrigued to learn more about your product and service, converting them becomes more straightforward than business cold calling.
Kaj reči, ko opravite topel klic
Pomembno je omeniti, da vašim prodajnim predstavnikom ni treba improvizirati 100 % časa. Uspešna pobuda za toplo klicanje temelji na skripti toplega klica in praktičnih nasvetih za tople klice. Skript naj zajema različne scenarije pogovorov, od pogovorov s povprečnim kupcem do pogovorov s kupci na ravni C in VP.
There are hundreds if not thousands of warm call scripts online based on different answer techniques and approaches. Since every business and its target customers are unique, it’s best to stick to a warm call script template. It would help if you used what you know about your customers, brand image, tone of voice, and general tips for successful warm calling. It will help you leverage connections with prospective buyers and maximize the conversion rates.
Tukaj je preprosta predloga, ki ji sledite, ko stopite v stik s toplim bodočim kupcem:
- attention-grabbing opening — Say hello to prospects using their name.
- make proper introductions — Tell prospects your name and which company you represent.
- show your cards — Inform prospects why you are calling.
- talk about product/service — Use the information you have on prospects to make the product/service you are selling relevant to them.
You can build your warm call script based on two best practices: open-ended questions and active listening. Open-ended questions facilitate conversation while active listening improves mutual understanding and opens the door for a sales rep to ask an active question.
Ne pozabite, da gre za topel klic, ne za prodajni klic. Vaši prodajni zastopniki ne bodo predstavili izdelkov ali storitev. Imeli bodo pogovore s prodajnimi potencialnimi strankami s poudarkom na možnostih. Cilj je zgraditi odnos na že vzpostavljenem zaupanju in spodbuditi potencialnega k ukrepanju. Običajno je, da veliko klicev zaide izven scenarija. Ponavljalcev ne bi smelo vznemiriti, saj lahko po potrebi improvizirajo.
LiveAgent’s call center offers numerous options when it comes to features.
With the right features, call center software can help you improve customer service, satisfaction, and sales. Ready to find out more?
Frequently Asked Questions
Kaj je topel klic?
Gre za proces vzpostavitve stika s potencialno stranko, prodajnim predstavnikom ali podjetjem, s katerim ste že vzpostavili povezavo. Ko vzpostavite odnos s potencialnim prodajalcem, je toplo klicanje strategija, ki znatno zmanjša tveganje zavrnitve in lahko pomaga povečati stopnje konverzije.
Kako deluje toplo klicanje?
Kako deluje toplo klicanje, je enostavno razumeti, ko veste, da so v središču vsake strategije toplih klicev prodajne možnosti, ki imajo predhodne izkušnje s podjetjem. Prodajni zastopniki se obrnejo na te možnosti, da izkoristijo zaupanje in njihovo zanimanje za izdelke ali storitve, da bi dosegli prodajo.
Kaj pravite v toplem klicu?
Medtem ko lahko prodajni zastopniki improvizirajo med toplim klicem, je bolje, da to storijo le, če potencialni prodajalec odstopa od scenarija. To pomeni, da bi morali imeti skript za topel klic in seznam nasvetov za tople klice, preden začnete takšno pobudo. Pravilo palca je, da nagovorite potencialno stranko tako, da izgovorite njihovo ime, nato pa se predstavite, podjetje, v katerem delate, in zakaj kličete.
Če vas zanima, kako izboljšati svoje storitve za stranke, si oglejte te telefonske storitve VoIP. Tukaj boste izvedeli, kako VoIP deluje in kakšna oprema je potrebna, da ga lahko začnete uporabljati.
Povratni klic službe za stranke
Odkrijte, kako funkcija povratnega klica LiveAgent izboljšuje izkušnjo strank z zmanjšanjem čakalnih vrst in povečanjem zadovoljstva. Naučite se, kako enostavno nastaviti avtomatizirane povratne klice in povečati produktivnost vašega klicnega centra. Začnite brezplačno!
Odkrijte, kako samodejni klicalnik LiveAgent poveča produktivnost vaše prodajne ekipe z avtomatizacijo klicev in odpravo ročnega dela. Izkoristite brezplačno preizkusno obdobje in izkusite vrhunske funkcije klicnega centra, ki so zaupane najboljšim. Preberite več o prednostih in nastavitvah samodejnega klicanja ter izboljšajte učinkovitost vaših marketinških kampanj.