Kaj je VoIP telefon?
VoIP telefon je digitalna naprava, ki za prenos in sprejem telefonskih klicev uporablja tehnologijo internetnega protokola (IP). VoIP telefon pretvori glas klicatelja v digitalne informacije, ki se nato posredujejo prejemniku na drugem koncu linije.
VoIP telefon lahko pokliče kateri koli drug telefon, ne glede na to, ali želite poklicati tradicionalni telefon (npr. analogni telefon), virtualni telefon ali mobilni telefon. Za razliko od analognega telefona, telefon VoIP za pravilno delovanje potrebuje širokopasovno povezavo. Na srečo lahko VoIP telefon uporablja wi-fi, mobilno povezavo in druge vrste internetnih povezav.
Kako deluje VoIP telefon?
Ste se kdaj vprašali, kaj se dogaja v ozadju, ko pri klicu VoIP uporabljate ponudnika VoIP? VoIP klice lahko izvajate na več načinov.
1) S telefonom VoIP vnesete telefonsko številko v številčnico in nato začnete klic. Kot končni klicatelj za opravljanje VoIP klicev ni posebnih zahtev glede strojne opreme. Na primer, lahko kličete s prenosnim računalnikom, uporabite aplikacijo v pametnem telefonu ali kupite namensko slušalko VoIP.
2) Ponudnik storitev VoIP sprejme zahtevo za klic in vas prek internetne tehnologije poveže s svetovnim telefonskim omrežjem. Ponudnik storitev VoIP vas lahko poveže s skoraj vsemi drugimi telefonskimi storitvami (npr. analognim telefonom, poslovnim telefonom ali telefonom VoIP).
3) Ko so vaši klici VoIP povezani, se zvočni valovi, ki jih oddate, pretvorijo v digitalne signale, hitro pošljejo po internetu in pretvorijo nazaj v zvok. Postopek je podoben za osebo na drugi strani klica.
Upoštevajte, da boste za pravilno delovanje telefonske storitve VoIP potrebovali zanesljivo internetno povezavo. Če živite na območju brez zanesljive internetne povezave, boste morda želeli imeti rezervni mobilni telefon ali navaden telefon.
A software for streamlined VoIP calling
LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.
Katere vrste VoIP telefonov so na voljo?
Glede na vaš proračun in nastavitve lahko uporabljate več vrst VoIP telefonov. Morda boste lahko uporabljali več vrst VoIP telefonov (na primer poslovni telefon za svojo pisarno in mobilno napravo med potovanjem).
Tu so najpogostejše vrste VoIP telefonov.
- Hard phones
Hard phones, znan tudi kot fizični telefon, je fizična naprava, ki jo lahko postavite na mizo za telefonske klice VoIP. Verjetno bo imel fizično številčnico in dodatne funkcije, ki vam bodo pomagale upravljati dohodne klice prek širokopasovne internetne povezave.
- Softphones
Softphones o odlična izbira za lastnika podjetja, ki želi zmanjšati nered in povečati prilagodljivost. Namesto fizične naprave s številčnico je softphones aplikacija, ki jo lahko zaženete na prenosnem računalniku ali mobilni napravi. Ker ni na voljo posebne strojne opreme, lahko najboljši softphones dodatno prihranijo stroške.
- VoIP programska oprema
Ta vrsta telefona VoIP je aplikacija, ki se izvaja na mobilni napravi ali računalniku. Za klicanje lahko na primer naložite aplikacijo Skype v računalnik ali pametni telefon. Morda se boste za dodatno udobje odločili za nakup slušalk, ki so priključene na vrata USB vašega računalnika.
- Mobilna naprava
Za opravljanje VoIP klicev lahko uporabite več vrst mobilnih naprav. Na primer, skoraj vsi sodobni modeli mobilnih telefonov Android in Apple lahko uporabljajo programsko opremo VoIP. Zato lahko kličete iz tabličnega računalnika ali pametnega telefona.
- Poslovni telefon
Poslovni telefon VoIP je običajno pritrjen na določeno lokacijo, kot je pisarna upravnika (znana tudi kot namizni telefon). Ponuja lahko napredne funkcije, kot so konferenčni klici, glasovna pošta in virtualni receptor, ki niso običajne pri običajnem telefonu. Če izberete vse-v-enem poslovni telefonski sistem, lahko dostopate do naprednih zmogljivosti, kot so zvok visoke ločljivosti, načrti mednarodnih klicev in zanesljive videokonference.
- Navaden telefon
Ko večina ljudi išče navaden telefon, misli na tradicionalni stacionarni telefon, ki se uporablja predvsem za analogne telefonske klice. Vsak telefonski klic se nato posreduje z nedigitalno tehnologijo (tj. analognimi signali). Čeprav običajni telefon nima dodatnih zmogljivosti, ki jih običajno najdemo v sodobnih telefonih, je dobra izbira, če nimate zanesljive omrežne povezave. Morda pa ne veste, da lahko z vmesnikom VoIP povežete analogni telefon s ponudnikom storitev VoIP. Prodajalec ali proizvajalec lahko v takem primeru preveri zmogljivosti vašega običajnega telefona.
Maximize the efficiency of your business
LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.
Kakšne so lastnosti VoIP telefona?
Posebnosti, ki jih ponuja vsak ponudnik storitev VoIP, se zelo razlikujejo. Zaradi preprostosti lahko ločite osnovne funkcije (tj. standardne funkcije, ki so skupne skoraj vsakemu telefonu VoIP) in napredne funkcije, ki vam omogočajo več komunikacijskih možnosti.
- Osnovne lastnosti. Najosnovnejša tehnologija VoIP vam omogoča klicanje in sprejemanje dohodnih klicev. Na splošno lahko pokličete tradicionalne stacionarne telefone, mobilne telefone in druge VoIP telefone. S številčnico lahko vnesete telefonsko številko in hitro začnete klic.
- Napredne funkcije. Poslovna VoIP storitev, znana tudi kot dodatne funkcije, lahko vključuje kakovost zvoka HD. Druge priljubljene napredne funkcije vključujejo videokonference, varnostne funkcije (npr. 256-bitni napredni standard šifriranja) in možnost podpore klicnega centra.
Če želite dodatne funkcije, si vzemite nekaj minut časa in se obrnite na prodajalca pri ponudniku VoIP. V mnogih primerih lahko za doplačilo kupite dostop do številnih funkcij. Zlasti se lahko zaračunajo dodatne pristojbine, če želite napredne funkcije (npr. enoten komunikacijski sistem za velika podjetja).
Fully stacked customer service software
Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.
Kakšne so prednosti uporabe telefonskega sistema VoIP?
Ob predpostavki, da imate zanesljivo internetno povezavo, imajo telefoni VoIP prednosti, ki jih morate razumeti, preden se poslovite od tradicionalnih stacionarnih telefonov.
- Prihranite prostor
Lastniki podjetij vedo, da si mnogi zaposleni želijo delati na daljavo. Odprava običajnih telefonov in prehod na telefonski sistem v oblaku je odličen način za prihranek prostora. Namesto fizičnih telefonov na vsaki mizi lahko zaposleni kličejo VoIP prek svojih prenosnih računalnikov ali mobilnih naprav.
- Stroškovno učinkovito
Za mnoge ljudi je priložnost, da prihranijo denar s prehodom na VoIP, privlačna. Lastniki podjetij, ki plačujejo za več telefonskih linij in storitve na dolge razdalje, lahko vidijo znatno prednost pri prihranku stroškov.
- Kakovost storitev
Kot lastnik podjetja potrebujete hitro podporo. Na žalost podjetja, ki ponujajo fiksne telefone, pogosto prisilijo stranke, da na storitev dolgo čakajo. Pri podjetjih, ki uporabljajo VoIP storitve, je manj verjetno, da bodo stranke doživele razočaranje. Še bolj pa v kombinaciji z drugimi komunikacijskimi kanali.
- Poslovne komunikacije
Lastniki podjetij z zaposlenimi na več lokacijah (npr. klicni center, prodajna ekipa na terenu itd.) potrebujejo prilagodljivo telefonsko storitev. Napredni sistem klicnega centra ki gostuje v oblaku, običajno vključuje IVR (interaktivni glasovni odziv), samodejni povratni klic, video klice, neomejeno snemanje klicev, in integracijo VoIP.
A single interface for managing customer queries
Sign up for a free 30-day trial and start improving your customer service today.
Frequently Asked Questions
What is a VoIP phone?
A VoIP phone uses IP networks and digital signals to transmit and receive phone calls to anybody, whether they have a traditional phone, cell phone, or virtual phone.
How does a VoIP phone work?
A VoIP phone call involves several elements that the VoIP service provider handles. You enter a phone number into the dial pad. Automatically, VoIP phone systems connect you to the person you are calling. Your conversation is then transmitted back and forth using digital signals.
What types of VoIP phones are available?
There are several types of VoIP phones. Softphones let you make VoIP phone calls through your laptop or mobile device. Hardphones are a kind of physical device you can put on your desk. Each VoIP provider offers different kinds of VoIP phones.
What are the features of a VoIP phone?
The features of a VoIP phone vary depending on the model and VoIP service. In general, you can expect to receive incoming calls and make calls. In some cases, you might have nationwide calling, video conferencing, and other features.
What are the benefits of using a VoIP phone system?
There are several advantages of VoIP phones to keep in mind. Usually, you can achieve cost savings compared to traditional phones. In addition, you can save space by eliminating your desk phones if you wish. Finally, VoIP phones are fast and flexible – you can easily add more phone lines as needed.
Ko končate z branjem trenutne strani o VoIP telefonih, bi vas morda zanimalo izvedeti več o VoIP klicalniku. Ta članek pojasnjuje, kaj točno je VoIP klicalnik in kako vam lahko pomaga izboljšati komunikacijo. Prav tako si lahko ogledate informacije o telefonski storitvi VoIP, kjer boste našli podrobnosti o tem, kako deluje VoIP in kakšne so njegove prednosti in slabosti. Če vas zanima tehnologija za vaš posel, preverite članek o VoIP programski opremi, ki razloži ključne značilnosti in koristi uporabe te vrste programske opreme.
VoIP telefonska storitev omogoča telefoniranje prek internetne povezave, kar prinaša fleksibilnost brez potrebe po tradicionalni telefonski liniji. Spoznajte, kako VoIP izboljšuje komunikacijo in učinkovitost klicnih centrov, ter odkrijte, kako ga lahko uporabljate tako za stanovanjske kot poslovne namene. Izvedite več o potrebni opremi in postopku namestitve za optimalno uporabniško izkušnjo.