Kaj je VoIP klicanje?
VoIP (Voice over Internet Protocol) klicanje se nanaša na telefonske klice prek internetne povezave. Je bolj koristen od tradicionalnih telefonskih sistemov, saj ne zahteva namestitve strojne opreme. Poleg tega VoIP zagotavlja mobilnost in prilagodljivost, šifrira vašo komunikacijo in ponuja neomejeno klicanje za delček stroškov tradicionalnih telefonskih linij.
Ponudniki VoIP v oblaku ponujajo več kot le možnost opravljanja in sprejemanja VoIP klicev. Lahko jih posnamete, omogočite čakanje in posredovanje klica, prilagodite svoje ID-je klicatelja in uporabite svoj VoIP klicalnik za pošiljanje glasovne pošte na e-pošto. Številne gostujoče storitve VoIP vključujejo celo omrežje za sporočila za skupinske klepete in neposredna sporočila.
Kako deluje VoIP klic?
VoIP tehnologija pretvarja analogne signale v digitalne zvočne signale. Prenaša podatkovne pakete preko interneta in vam pomaga pri povezovanju s katero koli ciljno napravo, kot to počnete redno, samo brez telefonskega podjetja.
Takole deluje:
Vsakič, ko uporabite svoj klicnik VoIP, sistem obvesti vašo gostujočo VoIP ponudnik, ki prejme podatke o osebi ali podjetju, ki ga želite poklicati.
- Ponudnik opravi klic in pošlje podatkovne pakete v ciljno napravo iz vašega telefona.
- Sistem nato pošlje podatkovne pakete v vaš telefon in jih spremeni v digitalni zvočni signal.
- Vaš ponudnik VoIP usmerja dohodne klice na enak način, vmesnik za dohodne klice pa prikazuje ID klicatelja.
Voice over Internet Protocol lahko uporabljate tudi na kateri koli mobilni napravi in tradicionalnem telefonu. Slednje zahteva povezovalna omrežja, ki pomagajo standardni telefonski opremi pri delovanju s protokoli VoIP.
Ne glede na napravo vam bo ponudnik dal žeton naprave za preverjanje pristnosti, ki zahteva redne posodobitve.
Zakaj naj uporabljam VoIP za konferenčni klic?
Storitev VoIP v oblaku vam omogoča klicanje in sprejemanje telefonskih klicev kadarkoli in kjer koli. To pomeni, da ne boste nikoli zamudili konferenčnega klica, ko ste zunaj pisarne. To ni tako, če se zanašate samo na lokalna podjetniška omrežja. Če delate od doma, je VoIP očitna izbira.
Ne glede na vrsto omrežja in internetne povezave (DSL, kabelska ali optična), ki jo uporabljate, lahko kličete in sprejemate klice brez težav. Prav tako lahko prihranite pri telefonskih računih, kar je še posebej pomembno, če vaše podjetje vključuje veliko mednarodnih klicev, saj so načrti mednarodnih klicev z VoIP izjemno stroškovno učinkoviti.
VoIP ponuja šifriranje in snemanje klicev, tako da bo vsa vaša komunikacija varna in shranjena za kasnejšo uporabo.
S svojim vmesnikom Ethernet lahko celo povežete svoj mobilni telefon s trenutno programsko opremo za VoIP komunikacijo. Omogoča vam, da se pridružite konferenčnim klicem na poti prek mobilne aplikacije ali doma z namizno programsko opremo. Prav tako lahko izkoristite omrežje za sporočanje sistema VoIP za pošiljanje glasovne pošte in neposrednih sporočil.
Prihodnje izdaje programske opreme lahko odkrijejo nove funkcije, vendar so te več kot dovolj za poenostavljeno poslovno komunikacijo.
Kaj je potrebno za VoIP klice?
Če želite začeti uporabljati VoIP, boste potrebovali:
- Stabilna širokopasovna internetna povezava – ni pomembno, katero vrsto omrežja uporabljate, če le ponuja hitre povezave.
- VoIP ali IP telefon — VoIP klicalnik ima vse funkcije navadnega stacionarnega telefona, le da se na internet poveže prek ethernetnih kablov ali Wi-Fi.
- Programska oprema VoIP za namizne ali mobilne naprave – to rešitev boste potrebovali za uporabo gostujočih storitev VoIP na namizju, prenosnem računalniku, tabličnem računalniku ali mobilnem telefonu. Vaš ponudnik storitev VoIP vam bo omogočil dostop do posebne aplikacije za mobilni telefon, tako da boste lahko namesto osebne uporabljali svojo službeno telefonsko številko. Za povezavo vaše naprave s telefonsko storitvijo VoIP boste potrebovali tudi slušalke ali kakovosten mikrofon z zvočniki.
- VoIP adapter — če želite še naprej uporabljati analogni telefon, potrebujete ATA (analogni telefonski adapter). ATA lahko analogne telefone spremenijo v naprave, ki podpirajo VoIP, vendar ne omogočajo vseh drugih funkcij, kot so snemanja ali konferenčni klici. Tradicionalni telefoni lahko delujejo kot IP telefoni samo za vzpostavitev klicev prek interneta.
Kako vem, če imam VoIP telefonski klic?
Ti ne. Prejeli boste klice, kot običajno, ne glede na to, ali uporabljate telefon VoIP ali ATA. Če uporabljate namizno ali mobilno aplikacijo svojega ponudnika VoIP v oblaku, boste vse dohodne klice sprejemali prek aplikacije.
Ne glede na različne izvedbe VoIP boste poenostavili vse odhodne in dohodne klice ter znižali telefonske račune.
Ali so VoIP klici brezplačni?
Številni ponudniki ponujajo brezplačne storitve VoIP; nekateri celo ponujajo brezplačne mednarodne klicne načrte za določene države. Pogosto pa ne vključujejo naprednih funkcij, kot so čakanje in snemanje klica, IVR (interaktivni glasovni odziv) ali samodejni spremljevalec, sporočanje , zmogljivosti glasovne pošte v e-pošto in integracije z rešitvami drugih proizvajalcev, kot je programska oprema za klepet v živo.
Plačljive rešitve VoIP vključujejo te in številne druge funkcije, ki so običajno na voljo po konkurenčnih cenah. Poleg tega jih lahko integrirate s številnimi rešitvami, vključno s programsko opremo za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, da poenostavite storitve za stranke.
Poleg tega plačljive rešitve VoIP ponujajo večjo zanesljivost, varnost, boljšo zmogljivost in zagotavljajo manjšo zamudo, saj imajo običajno vrhunska omrežja in večjo pasovno širino. To so ključni dejavniki za izbiro ponudnika VoIP.
Po mnenju Spearline, Cisco in mnogih drugih strokovnjakov iz industrije je sprejemljiva enosmerna zamuda za telefonske klice VoIP je 20 ms. Sprejemljiva je tudi omrežna zamuda 150 ms, saj komaj opazite razliko. Vse, kar presega to, lahko bistveno zmanjša kakovost klica.
Če imam storitev VoIP, koga lahko pokličem?
Odvisno od ponudnika lahko pokličete kogar koli, ne glede na to, kje je, ali samo drugega uporabnika VoIP, če uporablja isto storitev. Če vas izbrana storitev ne omejuje na svoje uporabnike, lahko opravljate lokalne, medkrajevne in mednarodne klice.
Ready to choose your VoiP provider?
LiveAgent offers integrations with various providers, so you can choose the right one for you.
Frequently Asked Questions
Kaj je VoIP klicanje?
VoIP klicanje se nanaša na vzpostavljanje zvočnih klicev prek interneta in tako zaobide telefonska podjetja.
Kako deluje VoIP klic?
VoIP pretvarja analogne zvočne signale v digitalne, za prenos podatkovnih paketov prek interneta in uporabnikom omogoča klicanje in sprejemanje klicev brez telefonskega podjetja.
Zakaj naj uporabljam VoIP za konferenčni klic?
VoIP vam omogoča opravljanje, sprejemanje in snemanje šifriranih konferenčnih klicev – idealno, če delate od doma ali ne želite zamuditi klica, ko ste zunaj pisarne. Tudi če uporabljate osebni telefon, vam VoIP omogoča uporabo vaše poslovne številke. To je odlična izbira, če želite tudi brezplačne ali cenovno dostopne mednarodne klice.
Kaj je potrebno za VoIP klice?
Potrebujete internetno storitev s hitro povezavo in VoIP telefon, VoIP programska oprema pa je potrebna za uporabo VoIP storitev na namiznih ali mobilnih napravah. Če želite še naprej uporabljati analogni telefon, boste potrebovali adapter VoIP.
Kako vem, če imam VoIP telefonski klic?
Ti ne. Vaš VoIP telefon ali navaden telefon z ATA bo zvonil za vse dohodne klice. Če uporabljate namizno ali mobilno aplikacijo VoIP, boste klice prejemali prek ustreznih aplikacij.
Ali so VoIP klici brezplačni?
Odvisno od ponudnika. Nekateri ponujajo brezplačne klice, vključno z mednarodnimi klici v določene države, vendar običajno nimajo naprednih funkcij. Plačljive storitve zagotavljajo številne funkcije, ki so koristne za podjetja, vključno z boljšo zmogljivostjo in varnostjo.
Če imam storitev VoIP, koga lahko pokličem?
Odvisno od izbrane storitve. Nekateri ponudniki vas omejujejo samo na svoje uporabnike, drugi pa vam omogočajo lokalne, medkrajevne in mednarodne klice s komer koli.
Če želite izvedeti več o tem, kako izbrati pravega ponudnika za vaše potrebe, preberite naš članek o ponudnikih storitev VoIP. Ta članek vam bo pomagal razumeti, zakaj je storitev VoIP boljša za podjetja v primerjavi z običajnimi telefoni.
Če vas zanima, kako deluje telefonija VoIP in kakšna oprema je potrebna, preverite našo stran o VoIP telefonski storitvi. Tako boste bolje razumeli, kakšne so razlike med stacionarnimi telefoni in VoIP tehnologijo ter kako lahko uporabljate svoj običajni telefon z VoIP.
VoIP telefonska storitev omogoča telefoniranje prek internetne povezave, kar prinaša fleksibilnost brez potrebe po tradicionalni telefonski liniji. Spoznajte, kako VoIP izboljšuje komunikacijo in učinkovitost klicnih centrov, ter odkrijte, kako ga lahko uporabljate tako za stanovanjske kot poslovne namene. Izvedite več o potrebni opremi in postopku namestitve za optimalno uporabniško izkušnjo.