Kaj je agentov vmesnik?
Vmesnik za zastopnika agentom omogoča popoln nadzor nad vsemi dejavnostmi, povezanimi z delom agenta, v programski opremi za pomoč uporabnikom. Vmesnik ima različne razdelke, na primer nadzorno ploščo in ploščo s podrobnostmi o zahtevkih, ki agentom omogoča izvajanje številnih dejanj.
Kaj lahko počnete v vmesniku agenta?
Zastopniki lahko izvajajo številne akcije, kot so:
- Prenesejo odgovornosti za zahtevke
- Dodajajo opombe
- Uredijo podatke o stranki
- Naročijo in odjavijo stranke s poštnih seznamov
- Zagotovijo vračila
- Izvajajo notranje in zunanje klepete v živo, videoklice in telefonske klice
- Ustvarijo izčrpna poročila
- Ustvarijo bazo znanja in portale za stranke
Za popoln pregled nad tem, kaj lahko počnete v vmesniku posrednika, si oglejte to povezavo.
Kakšne vrste poročil lahko ustvarite v vmesniku zastopnika?
Nadzorna plošča za poročanje v vmesniku zastopnika ponuja vpogled v posamezne in timske (oddelčne) predstave, ko gre za ločljivost zahtevkov, povprečne odzivne čase, prenose zahtevkov, ločljivost prvega stika in drugo.

FAQ
Kaj je uporabniški vmesnik agenta?
Uporabniški vmesnik zastopnika daje agentom možnost nadzora in delovanja kot del svojega dela v programski opremi za pomoč uporabnikom. Vmesnik vključuje, med drugim nadzorno ploščo, ploščo za zahtevke, zahvaljujoč kateri lahko agent prenese podatke odgovornost za zahtevke, urejanje podatkov o strankah, usklajevanje poštni seznam, vodenje telefonskih klicev in klepetov, ustvarjanje obsežnih poročil in ustvarjanje baz znanja.
Kakšne funkcije ima nadzorna plošča LiveAgent?
Na nadzorni plošči LiveAgent boste našli vse, kar potrebujete za trenutno delo. Tam boste v realnem času spremljali delo agentov. Tam lahko najdete število odprtih zahtevkov, ki so dodeljene, vendar si lahko si ogledate tudi zahtevke svojih kolegov.
Če želite izvedeti več o agentovem vmesniku, je članek Kaj je agentov vmesnik? odličen začetek. Ta članek vam bo pomagal razumeti osnovne funkcije in kako deluje agentov vmesnik.
Če vas zanima, kako lahko spremljate komunikacijo v realnem času, si oglejte članek o Vgrajenem sledenju v klepetu. Spoznali boste prednosti te funkcije in kako lahko izboljša vašo podporo strankam.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"