Kaj pomeni vložnik?
Vložnik je naziv, ki ga dobi posameznik, ki ustvari zahtevek za pomoč prek katerega koli kanala. Služba za pomoč ga je med drugimi strankami označila.
Vsi zahtevki imajo poleg svojih nazivov navedene podatke o vložnikih. To zagotavlja večji kontekst ljudem, ki se ukvarjajo z zadevnimi zahtevki. To pomeni, da se upravljavci zahtevkov zavedajo, ali so prosilci že v preteklosti zastavljali vprašanja o enakih vprašanjih, kakšna je bila njihova sreča s katerim koli od teh prejšnjih poslov in kako vplivni so družbeno itd.
Frequently Asked Questions
Kdo je vložnik?
Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za službo za pomoč po katerem koli kanalu, ki mu je na voljo.
Kakšna so dovoljenja vložnika?
Vložnik je stranka. Zato ima vse pravice, ki jih ima lahko stranka, ki se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od tega, katere komunikacijske kanale uporablja, ima takšna dovoljenja (če se obrne prek klepeta, lahko na primer pošlje datoteko).
Kje lahko v storitvi LiveAgent najdete podatke o vložniku?
Podrobnosti o vložniku najdete na plošči Zahtevki, poleg imena na seznamu. Podatki, ki jih lahko najdemo, vključujejo informacije, ali se je stranka predhodno obrnila na službo za stranke ali je že poročala o istem vprašanju, kakšna je bila raven storitve in kako družbeno vpliven je.
Ko končate z branjem trenutne strani, vas bo morda zanimalo več o opis delovnega mesta nadzornikov klicnega centra. Ta članek ponuja nasvete, odgovornosti in spretnosti, ki so ključni za uspešno vodenje klicnega centra. Če vas zanima, kako lahko izboljšate vodenje svojega klicnega centra, preberite članek o upravljanju klicnega centra, kjer so vključeni nasveti in triki za učinkovito načrtovanje in merjenje uspešnosti. Prav tako lahko raziščete temo o zadovoljstvu strank, ki je ključni kazalnik uspešnosti vsakega podjetja. Ugotovite, zakaj je pomembno in kako ga lahko izboljšate. Če vas zanimajo tehnološke rešitve za klicne centre, preverite članek o klicalnikih klicnega centra, kjer boste izvedeli več o različnih vrstah in njihovih prednostih. Na koncu ne zamudite razlage o telefonski oznaki, kjer boste našli koristne nasvete za izogibanje tej pogosti težavi v komunikaciji.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.