Kaj pomeni vložnik?
Vložnik je naziv, ki ga dobi posameznik, ki ustvari zahtevek za pomoč prek katerega koli kanala. Služba za pomoč ga je med drugimi strankami označila.
Vsi zahtevki imajo poleg svojih nazivov navedene podatke o vložnikih. To zagotavlja večji kontekst ljudem, ki se ukvarjajo z zadevnimi zahtevki. To pomeni, da se upravljavci zahtevkov zavedajo, ali so prosilci že v preteklosti zastavljali vprašanja o enakih vprašanjih, kakšna je bila njihova sreča s katerim koli od teh prejšnjih poslov in kako vplivni so družbeno itd.
Frequently Asked Questions
Kdo je vložnik?
Vložnik je oseba, ki ustvari zahtevo za službo za pomoč po katerem koli kanalu, ki mu je na voljo.
Kakšna so dovoljenja vložnika?
Vložnik je stranka. Zato ima vse pravice, ki jih ima lahko stranka, ki se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od tega, katere komunikacijske kanale uporablja, ima takšna dovoljenja (če se obrne prek klepeta, lahko na primer pošlje datoteko).
Kje lahko v storitvi LiveAgent najdete podatke o vložniku?
Podrobnosti o vložniku najdete na plošči Zahtevki, poleg imena na seznamu. Podatki, ki jih lahko najdemo, vključujejo informacije, ali se je stranka predhodno obrnila na službo za stranke ali je že poročala o istem vprašanju, kakšna je bila raven storitve in kako družbeno vpliven je.
Ko končate z branjem trenutne strani, vas bo morda zanimalo več o opis delovnega mesta nadzornikov klicnega centra. Ta članek ponuja nasvete, odgovornosti in spretnosti, ki so ključni za uspešno vodenje klicnega centra. Če vas zanima, kako lahko izboljšate vodenje svojega klicnega centra, preberite članek o upravljanju klicnega centra, kjer so vključeni nasveti in triki za učinkovito načrtovanje in merjenje uspešnosti. Prav tako lahko raziščete temo o zadovoljstvu strank, ki je ključni kazalnik uspešnosti vsakega podjetja. Ugotovite, zakaj je pomembno in kako ga lahko izboljšate. Če vas zanimajo tehnološke rešitve za klicne centre, preverite članek o klicalnikih klicnega centra, kjer boste izvedeli več o različnih vrstah in njihovih prednostih. Na koncu ne zamudite razlage o telefonski oznaki, kjer boste našli koristne nasvete za izogibanje tej pogosti težavi v komunikaciji.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.
Svetovalec za podporo strankam
Svetovalci za storitve za stranke so podobni svetovalcem za upravljanje in dajejo predloge za izboljšanje učinkovitosti storitev za stranke.