Kaj je usposabljanje za storitve za stranke?
Če podjetja lahko presežejo pričakovanja strank, nudijo odlično podporo strankam. Usposabljanje za storitve za stranke ali CST je dejavnost – poučevanje predstavnikov strank, kako uporabljati pozitiven jezik, se odzvati z vrednostjo ali komunicirati z jezno stranko.
Naučijo se novih znanj ali informacij o izdelkih ali storitvah, da bi povečali zadovoljstvo in zvestobo strank. Predstavniki strank postanejo bolj profesionalni in usposobljeni. Prav tako lahko podjetjem pomaga povečati prodajo, prihodke in znižati stroške.
Frequently Asked Questions
Kaj je usposabljanje za storitve za stranke?
Usposabljanje za storitve za stranke (CST) je usposabljanje za zaposlene v organizaciji, cilj pa je razviti njihovo znanje, veščine in kompetence, ki bodo povečale zadovoljstvo strank. Vsak zaposleni, ki ima stik s stranko, bi moral opraviti takšno usposabljanje, s posebnim poudarkom na skupini za pomoč strankam.
Kdo naj sodeluje pri usposabljanju za storitve za stranke?
Vsak zaposleni, ki ima stik s stranko, bi se moral udeležiti usposabljanja za pomoč strankam. Ne glede na to, ali gre za osebo, ki dela v skupini za pomoč uporabnikom, ali za člana tržnega oddelka ali za nekoga, ki dela na recepciji pisarne organizacije. Zahvaljujoč temu imajo vsi osnovno znanje, ki organizacijo pred strankami predstavlja profesionalno in stranko postavlja v središče pozornosti.
Kakšne so vrste usposabljanja za storitve za stranke?
Vrste usposabljanja za storitve za stranke so odlične. Prva je usposabljanje pod vodstvom inštruktorjev. Ta oblika je zelo interaktivna in vam omogoča pogovor in izmenjavo znanja. Drug primer je webinar, ki je bolj enostranski spletni seminar, vendar lahko udeleženci običajno postavljajo vprašanja in vodijo pisne razprave. Naslednja oblika je e-učenje, ki ga lahko individualno zaključite doma. Sledi mentorstvo. V tem primeru se običajno ukvarjamo z delom 1 na 1. Poleg tega imamo navodila, ki pojasnjujejo, kako opraviti delo, elektronski sistem za pomoč pri produktivnosti (EPSS), ki zaposlenim pomaga pridobiti tehnična znanja, ki jih potrebujejo za zagotavljanje odličnih storitev za stranke..
Po končanem branju trenutne strani bi bilo smiselno raziskati več o teoriji storitev za stranke. Ta članek vam bo pomagal razumeti prednosti dobre storitve za stranke in pomembna načela, kot so hitrost in iskrenost. Prav tako vas vabimo, da preberete članek o pomembnosti službe za stranke, kjer boste izvedeli, zakaj so storitve za stranke ključne za uspeh podjetja in kako jih lahko izboljšate. Če vas zanima vloga svetovalca pri podpori strankam, obiščite stran o svetovalcu za podporo strankam. Spoznali boste, kdo je svetovalec za podporo strankam in kako lahko prispeva k boljšemu zadovoljstvu strank. Predlagamo tudi, da si ogledate predloge za odgovore na vprašanja o delovnem času, kar vam bo olajšalo komunikacijo na družbenih omrežjih. Na koncu ne spreglejte članka o slabi storitvi za stranke, kjer boste izvedeli, kaj se je treba izogibati, da izboljšate izkušnje svojih strank.
Upravljanje storitev za stranke
Odkrijte, kako LiveAgent pomaga pri upravljanju storitev za stranke s poudarkom na dolgoročnih odnosih, avtomatizaciji in večkanalni podpori. Ustvarite brezplačen račun in izboljšajte prepoznavnost blagovne znamke ter učinkovitost agentov. Preverite, kako lahko tehnologija izboljša zadovoljstvo strank in uspeh vašega podjetja.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.