Kaj je upravljanje zahtevkov?
Ročno sledenje težavam strank bi bilo zamudna in problematična ureditev. Upravljanje zahtevkov je nujna funkcija vodenja službe za pomoč uporabnikom. Omogoča upravljanje podatkov in poizvedb strank. Podjetje uporablja upravljanje zahtevkov, da odgovori na zahteve strank. Zahtevek ima status in določene zahteve. To pomaga osebju v službi za stranke, da je bolj organizirano in bolje pomaga strankam. Upravljanje zahtevkov olajša in pospeši stvari.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz upravljanje zahtevkov?
Upravljanje zahtevkov je proces obvladovanja težav in zahtev strank. Vgrajen je v programsko opremo za upravljanje zahtevkov in običajno poslovno orodje.
Kakšna so načela upravljanja zahtevkov?
Obstaja nekaj pomembnih pravil. Najprej obravnavajte vsak zahtevek posebej in se zavedajte, da gre za osebo, ki potrebuje podporo in pomoč. Drugič, oblikovanje službe za pomoč na podlagi uporabniške izkušnje. Prav tako ne ustvarjajte popolnoma novih procesov, ampak uporabite najboljše prakse, ki jih je razvilo vaše podjetje. Omogočite preglednost stikov s strankami in poskrbite za razvoj agentov in celotne ekipe.
Ali LiveAgent omogoča upravljanje zahtevkov?
LiveAgent vam omogoča upravljanje zahtevkov. Samodejno sledi in pretvori vse težave strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v zahtevke za boljše upravljanje.
Če želite poglobiti svoje znanje o upravljanju klicnega centra, preberite članek o upravljanju klicnega centra, kjer boste našli koristne nasvete in trike. Ta članek vam bo pomagal učinkovito razporediti agente ter izboljšati merjenje kritičnih meritev in KPI -jev.
Za boljše razumevanje statusa zahtevka, si oglejte članek status zahtevka. Ta članek vam bo razložil, kaj pomeni status zahtevka in odgovoril na pogosto zastavljena vprašanja.
Če želite izvedeti več o tem, kakšne informacije so pomembne za stranke, preberite informacije za stranke. Članek vam bo pojasnil, kaj so podatki o stranki in kako lahko izboljšate svojo storitev.
Poleg tega lahko raziščete, kaj je spletna zgodovina zahtevkov, kjer boste izvedeli, kako izgleda zgodovina spletnih vstopnic. Ta članek vam bo tudi pomagal izboljšati vašo storitev za stranke.
Nazadnje, če vas zanima, kaj je naslov za podporo, preverite ta članek. Razložil vam bo pomen naslova za podporo in odgovoril na pogosto zastavljena vprašanja.
Upravljanje storitev za stranke
Odkrijte, kako LiveAgent pomaga pri upravljanju storitev za stranke s poudarkom na dolgoročnih odnosih, avtomatizaciji in večkanalni podpori. Ustvarite brezplačen račun in izboljšajte prepoznavnost blagovne znamke ter učinkovitost agentov. Preverite, kako lahko tehnologija izboljša zadovoljstvo strank in uspeh vašega podjetja.
Odpravljanje težav je ključni proces za hitro in učinkovito reševanje problemov, podprt z izkušnjami in znanjem osebja. LiveAgent avtomatizira procese dela agentov, kar olajša komunikacijo s strankami in izboljša uspešnost. Preizkusite LiveAgent brezplačno in odkrijte, kako lahko izboljšate podporo strankam.