Kaj je upravljanje storitev za stranke?
CRM je upravljanje, ki ga vodijo stranke, poslovni pristop, za katerega je značilno aktivno ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami. Ti odnosi morajo biti v korist tako kupcu kot podjetju, kar odpravlja neetično vedenje do strank.
Upravljanje storitev za stranke se včasih obravnava kot tehnologija zbirke podatkov, ki jo podpira proces zbiranja, obdelave in uporabe informacij o strankah podjetja.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni upravljanje storitev za stranke?
Upravljanje storitev za stranke je proces upravljanja vseh vidikov, povezanih s storitvami za stranke. Za nadzor nad njim je dobro imeti sistem, ki bo zagotovil nadzor nad vsakim korakom stranke. Je vir podatkov o strankah, njihovem številu in na primer zadovoljstvu z nakupi in storitvami za stranke.
Ali je mogoče avtomatizirati upravljanje storitev za stranke?
Seveda je mogoče avtomatizirati upravljanja storitev za stranke. Na trgu je veliko načinov, ki podpirajo dejavnosti, ki jih ne izvajajo zgolj ljudje, ker jih je mogoče avtomatizirati. Zahvaljujoč temu pridobivamo čas, ki ga lahko namenimo upravljanju virov, ki niso primerni za avtomatizacijo - bolj človeških in čustvenih.
Kako izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke?
Če želite izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke, je vsekakor vredno uvesti rešitve, ki avtomatizirajo upravljanje storitev za stranke. Druga pomembna točka je poslušanje agentov, ki so na prvem mestu pri ravnanju s strankami. Zaradi boljšega upravljanja delujejo bolje. Prav tako morate prisluhniti strankam, katerih povratne informacije so izredno pomembne, saj gre za storitve za stranke.
Če želite izvedeti več o tem, kako izboljšati storitve za stranke, si oglejte naš članek o teoriji storitev za stranke. Ta članek podrobneje razlaga, kakšne so prednosti dobre storitve in katera so ključna načela za njeno uspešno izvajanje.
Za tiste, ki vas zanima, kako lahko CRM programska oprema pomaga vašemu podjetju, priporočamo članek o CRM programih. V njem boste našli pomembne informacije o različnih vrstah CRM programske opreme in kako izbrati najboljšo za vaše potrebe.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko programska oprema izboljša uporabniško izkušnjo v letu 2024, preberite naš članek o programski opremi za upravljanje izkušenj strank. Ta članek ponuja poglobljen vpogled v ključne značilnosti in prednosti uporabe te vrste programske opreme.
Poleg tega, če imate vprašanja o izdelkih ali storitvah, vas vabimo, da preberete članek o odgovorih na vprašanja o izdelkih/storitvah. V njem najdete predloge, kako učinkovito odgovarjati na vprašanja strank in izboljšati njihovo zadovoljstvo.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!
Programska oprema za upravljanje storitev
Optimizirajte poslovne procese s programsko opremo za upravljanje storitev LiveAgent. Preizkusite brezplačno in prihranite čas!