Kaj je tarča?
Včasih je potrebno zabeležiti spremembo vstopnice v kakšnem drugem sistemu (recimo nov odgovor na vstopnico). Tarče so podobne pogojem.
Glede na pogoje, lahko hkrati izvedete več opravil neposredno v LiveAgent (z zagonom pravil) ali pa v drugih aplikacijah skozi programski vmesnik (API).
Frequently Asked Questions
Kako je definirana tarča?
Tarča je pomemben element, ki vam omogoča pregled, če je bil ciljni rezultat dosežen.
Kaj so prednosti uporabe tarč?
Cilji vam pomagajo ugotoviti, če je podjetje uspešno na določenem področju. Morajo biti merljivi, da lahko dobite kvantitativno analizo vašega napredka.
Lahko uporabljate tarče v LiveAgent?
Cilje v LiveAgent lahko uporabljate za oceno uspešnosti in preverbo rezultatov podjetja
Po branju trenutne strani si lahko ogledate, kako izboljšati svojo storitev za stranke z našimi podrobnimi poročili o uspešnosti. Ta funkcija vam bo pomagala razumeti in izboljšati delovanje vaše ekipe.
Če želite izvedeti več o prednostih uporabe programske opreme za storitve, vas vabimo, da raziščete, kako lahko ta orodja povečajo učinkovitost vašega podjetja in izboljšajo izkušnjo strank.
Za podjetja, ki delujejo na več trgih, so jezikovno prilagodljivi pripomočki ključni za prilagajanje komunikacije strankam. Odkrijte, kako lahko nastavite pripomoček za klepet, ki se prilagaja različnim jezikom.
Nazadnje, če imate veliko zahtevkov strank, vam priporočamo, da razmislite o vstopničnem sistemu za prijavo težav. Ta sistem vam bo pomagal organizirati in učinkovito obdelovati vse prejete zahteve.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.