Biti na vrhu svojih financ je ključnega pomena, zlasti pri ocenjevanju donosnosti naložbe za različne poslovne pobude. Ena najpomembnejših meritev, ki jim sledijo podjetja, so stroški konverzije.
Kaj pomeni izraz stroški konverzije?
Predstavlja vse stroške, potrebne za doseganje vaših ciljev konverzije. Opredelitev izraza je naslednja: »Stroški konverzije so cena, po kateri podjetja ali spletni oglaševalci pridobijo prave stranke.«
Večina prihaja iz stroškov oglaševanja, ki neposredno povzročijo višje stopnje konverzije. Razumevanje stroškov konverzije je pomembno, ker vam lahko pomaga oceniti učinkovitost oglaševalskih akcij in določiti uspešnost vaše marketinške strategije.
Izračun stroškov konverzije
Vaši stroški konverzije so vedno odvisni od strategije, ki jo uporabljate za doseganje svojih poslovnih ciljev. Splošna formula za izračun stroškov konverzije je naslednja:
stroški konverzije = skupni stroški ustvarjanja prometa
Če skupne stroške ustvarjanja prometa delite s skupnim številom konverzij, dobite ceno na konverzijo (CPC). Skupni stroški ustvarjanja prometa vključujejo vaše stroške oglaševanja.
cena na konverzijo (CPC) = skupni stroški ustvarjanja prometa/skupno število konverzij
Na primer, če uporabljate akcije PPC (plačilo na klik), boste lahko spremljali in nadzorovali stroške oglasov. To je mogoče zahvaljujoč meritvi kakovosti ocene, ki pomeni ustreznost vaših oglasov PPC in ključnih besed.
Kot pri mnogih drugih meritvah je tudi ta model odvisen od panoge in končnega izdelka. Za vsak poslovni model je tok konverzije videti drugače. Zato je priporočljivo, da te izračune vzamete z rezervo.
Kaj vključujejo stroški konverzije?
Če upoštevate vse konverzije, ki se zgodijo na vašem spletnem mestu, lahko stroški konverzije vključujejo različne dejavnike. Če želite natančno izračunati svoje stroške, morate imeti pregled nad svojo plačano tržno pobudo.
Na splošno velja, da vsakič, ko morate plačati, da obiskovalca spodbudite k konverziji, ti stroški dodajo skupni vrednosti vaših stroškov konverzije. Ti se lahko razlikujejo, vendar predstavljajo vaš plačan marketinški trud. Če na primer uporabljate samo plačane Googlove oglase, je proračun, ki ste ga porabili za ustvarjanje prometa, vaš skupni strošek. Drugače je, če uporabljate več plačljivih marketinških kanalov a>. Če segmentirate ta promet in ga delite s skupnim številom konverzij, boste dobili svojo ceno na konverzijo.
Tu so vsi možni stroški, ki jih je mogoče vključiti v stroške konverzije:
- Plačljivi oglasi v iskalniku (oglasi Google, Bing in Yahoo)
- Facebook plačljivi oglasi
- Twitter plačljivi oglasi
- Instagram plačljivi oglasi
- YouTube plačljivi oglasi
- LinkedIn plačljivi oglasi
Vsi ti stroški sodijo v kategorijo stroškov konverzije. Njihovo sledenje je ključnega pomena za vaš uspeh, saj vam bo pomagalo doseči končni cilj tržnikov, ustvariti najučinkovitejšo in stroškovno najučinkovitejšo oglaševalsko strategijo.Vsi ti stroški sodijo v kategorijo stroškov konverzije. Njihovo sledenje je ključnega pomena za vaš uspeh, saj vam bo pomagalo doseči končni cilj tržnikov, ustvariti najučinkovitejšo in stroškovno najučinkovitejšo oglaševalsko strategijo.
Kaj ni vključeno v stroške konverzije?
Nikoli ne pozabite, da plačani oglasi niso edini vir prometa na vašem spletnem mestu. Velik del prometa na vašem spletnem mestu je organski, kar pomeni, da vam ni treba plačati, da bi potencialno stranko neposredno pripeljali na vaše spletno mesto.
Da, morda ste plačali za strokovnjaka za SEO, strokovnega pisca blogov in izkušenega tržnika družbenih medijev. Vendar ti stroški ne spadajo med stroške konverzije. V ceno konverzije ni vključeno naslednje:
- Preoblikovanje vaše spletne strani za boljšo uporabniško izkušnjo
- SEO za vašo vsebino in spletno stran
- Redne objave v spletnem dnevniku
- Objave za goste
- Profili družabnih medijev
- Objave na forumu
Te strategije lahko povečajo promet na vašem spletnem mestu, a ker je organski, definicija stroškov konverzije ne velja.
Optimizacija stroškov konverzije
Za nadzor stroškov konverzije je na voljo vrsta možnosti, na primer nastavitev najvišje cene, ki ste jo pripravljeni plačati za ciljane ključne besede, ali optimizacija stopnje konverzije. Pri plačljivem oglaševanju lahko tudi optimizirate stroške konverzije, jih zmanjšate in še vedno kar najbolje izkoristite svojo akcijo.
Najlažji način za zmanjšanje stroškov konverzije je izboljšanje ocene kakovosti. Je številčna vrednost kakovosti vašega oglasa, ključne besede in ciljne strani.
- Optimizirajte svoje vsebinsko trženje in izberite ustreznejše ključne besede – več je vaš oglas ustrezen za ciljne ključne besede, boljša bo vaša ocena kakovosti
- Izboljšajte svojo ciljno stran – uporabite A/B testiranje, da izberete najuspešnejšo ciljno stran za svojo ciljno občinstvo. A/B testiranje CTA-jev, vrednostnih predlogov in naslovov vam lahko zagotovijo dragocene vpoglede
- Izboljšajte svoje razmerje med prikazi in kliki – izboljšajte svoj oglas, izboljšajte svoje CTA
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni cena konverzije?
V bistvu gre za strošek pridobivanja strank. Stroški konverzije so vsota vseh stroškov pridobitve dejanske stranke, ki izvede želeno dejanje (dogodek konverzije).
Kako izračunate stroške konverzije?
Stroški konverzije so skupni stroški ustvarjanja prometa. Če za sledenje virom prometa za vaše spletno mesto uporabljate orodja, kot je Google Analytics, lahko preprosto vidite, koliko prometa ustvarijo plačani oglasi in koliko od teh obiskovalcev je izvedlo želeno dejanje. Če želite izračunati ceno na konverzijo, morate skupne stroške ustvarjanja prometa deliti s skupnim številom konverzij v določenem časovnem obdobju.
Kaj vključujejo stroški konverzije?
Stroški konverzije vključujejo vse vaše plačane stroške oglasov. Ne glede na to, ali uporabljate plačano trženje na družbenih omrežjih, plačane oglase v iskalnikih, plačane oglase v YouTubu ali katero koli kombinacijo naštetega, ves denar, ki ga porabite za te oglaševalske akcije, prispeva k končni vsoti stroškov konverzije.
Kaj ni vključeno v stroške konverzije?
Celoten promet na spletnem mestu lahko razdelimo v dve skupini – plačan in organski promet. Ne pozabite, da tudi ekološki obiskovalci pretvarjajo. Ker pa niste plačali nobeni tretji osebi, da bi jih usmerila na vaše spletno mesto, organski promet ne spada v kategorijo stroškov konverzije.
Kako zmanjšati stroške konverzije?
Stroške konverzije lahko zmanjšate tako, da izboljšate oceno kakovosti svojih plačanih oglasov in izboljšate strategijo ciljanja. Najboljši način za izboljšanje ocene kakovosti in zmanjšanje stroškov je optimizacija besedila oglasa, ciljanje na ustrezne ključne besede in uporaba A/B testiranja, da bodo vaše ciljne strani in oglasi bolj ustrezni.
Ko končate z branjem o stroških konverzije, bi vas morda zanimalo, kako optimizirati stopnjo konverzije. Ta članek ponuja koristne nasvete za povečanje učinkovitosti vaših konverzijskih prizadevanj.
Poleg tega, če želite razumeti, kaj natančno pomeni stopnja konverzije in kako jo izračunati, vam bo ta članek v veliko pomoč. Spoznali boste tudi različne vrste menjalnih razmerij, ki lahko vplivajo na vaš poslovni uspeh.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.