Kaj je status zahtevka?
Status zahtevka imenujemo tudi faza zahtevka. S postopkom reševanja se lahko zahtevkom dodelijo različni statusi, kot so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Odložen.
– Nov zahtevek: To je zahtevek, ki jo je treba še odpreti in obravnavati
– Odgovorjen zahtevek: Ko odgovorite na zahtevek, je označena kot Odgovorjen
– Odprt zahtevek: Če se je stranka odzvala na vaš odgovor, se stanje zahtevka spremeni v Odprto
– Odložen zahtevek: Če odložite zahtevek, je označena kot Odložen.
– Rešen zahtevek: Ko zahtevek doseže zadnjo stopnjo obdelave, je označen kot Rešena
Statusi Nov zahtevek in Odprt zahtevek imata največji pomen, saj ju je treba najprej obravnavati in rešiti. LiveAgent bo samodejno označil te zahtevke in jih razvrstil glede na prednost.
Frequently Asked Questions
Kaj je status zahtevka?
Status zahtevka je vsaka stopnja, ki jo zahtevek preživi v svojem življenjskem ciklu. Statusi, ki jih lahko dodelite zahtevku, so Nov, Odprt, Odgovorjen, Rešen ali Preložen.
Za kaj se uporablja status zahtevka?
Status zahtevka vam omogoča, da ocenite, v kateri fazi je ta zahteva v tistem trenutku, ali je že odprta, ali je bila obravnavana ali čaka na rešitev, ker agent potrebuje več informacij.
Kako lahko v LiveAgentu preverite status zahtevka?
V LiveAgentu lahko preverite status zahtevka v razdelku Zahtevki. Status je prikazano pri vsakem zahtevku.
Po ogledu trenutne strani o statusu zahtevkov, vas morda zanima tudi, kako lahko učinkovito upravite z zahtevki. Ta članek razlaga, kaj upravljanje zahtevkov pomeni in kako izboljšati procese za boljšo storitev.
Poleg tega se lahko naučite več o tem, kako združevati zahtevke za boljšo organizacijo in hitrejše reševanje težav strank. Združevanje zahtevkov omogoča enostavnejše sledenje in obravnavo podobnih vprašanj.