Kaj je spletni pripomoček?
Spletni ali kontaktni pripomoček je košček kode HTML/Javascript, ki je vgrajena na vaši spletni strani. Spletni pripomoček je lahko prikazan v obliki gumba za klepet, povabila na klepet, kontaktnega obrazca ali obrazca za oddajo povratnih informacij.
Kako izgleda tipični spletni pripomoček:
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a web widget?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen na spletni strani, vendar je od nje neodvisen. Pripomoček zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more pridobiti. Lahko ima različne oblike, kot je npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klepet v živo je zelo priljubljen kanal za podporo strankam. Zahvaljujoč orodju je podpora strankam hitra in pravočasna. Kako integrirati pripomoček na vašo spletno stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite ga lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazano. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What does the web widget look like? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet (lahko samodejno) odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.” } }] }Pogosta vprašanja
Kaj je spletni pripomoček?
Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen v spletno stran in je od nje neodvisen. Zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more doseči. Lahko ima različne oblike, npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.
Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?
Spletni klepet je zelo polularen komunikacijaki kanal. Pomoč strankam je hitra in pravočasna. Kako integrirati spletni pripomoček na vašo stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazan. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo.
Kako izgleda spletni pripomoček?
Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet samodejno odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam, si oglejte funkcije klepeta v živo. Ta članek vam bo pokazal, zakaj je klepet v živo ključen za uspešne storitve za stranke in katere koristne funkcije ponuja LiveAgent.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.
Svetovalec za podporo strankam
Svetovalci za storitve za stranke so podobni svetovalcem za upravljanje in dajejo predloge za izboljšanje učinkovitosti storitev za stranke.