Kaj je spletni pripomoček?
Spletni ali kontaktni pripomoček je košček kode HTML/Javascript, ki je vgrajena na vaši spletni strani. Spletni pripomoček je lahko prikazan v obliki gumba za klepet, povabila na klepet, kontaktnega obrazca ali obrazca za oddajo povratnih informacij.
Kako izgleda tipični spletni pripomoček:

Pogosta vprašanja
Kaj je spletni pripomoček?
Spletni pripomoček je spletna aplikacija ali element, ki je vgrajen v spletno stran in je od nje neodvisen. Zahteva dostop do vsebine, ki je stran ne more doseči. Lahko ima različne oblike, npr. gumb za klepet ali kontaktni obrazec.
Kako lahko vgradim spletni pripomoček za klepet LiveAgent na spletno stran?
Spletni klepet je zelo polularen komunikacijaki kanal. Pomoč strankam je hitra in pravočasna. Kako integrirati spletni pripomoček na vašo stran? 1. Izberite ponudnika klepetov v živo. Na trgu je veliko možnosti, zato jih dobro preverite in se odločite za najboljšega. Tistega, ki bo najbolje ustrezal vašim poslovnim potrebam. 2. Registrirajte se na strani. Večina programov ponuja poskusno obdobje za njihova orodja. Če niste prepričani, se naročite na program za poskusno obdobje. 3. Dodajte gumb za klepet v živo na svojo spletno stran. Po registraciji izberite gumb in prilepite HTML kodo na svojo spletno stran. 4. Prilagodite pripomoček za klepet. Prilagodite lahko v obliko gumbov na spletu in izven, obliko okna za klepet, jezik, tekst in način, na katerega se klepet prikazuje. 5. Omogočite proaktivna povabila na klepet. Proaktivnost je v klepetu pogosta. Lahko definirate, na kateri strani naj bo prikazan. 6. Ustvarite seznam odgovorov na vprašanja. Pripravljena vprašanja avtomatizirajo in izboljšajo vaše delo.
Kako izgleda spletni pripomoček?
Pripomoček za klepet v živo je videti kot pošiljanje sporočil. Lahko je na primer kvadrat ali krog na spletni strani in ob kliku se klepet samodejno odpre z oknom za pogovor. Običajno je majhen in zavzema manjši del strani.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam, si oglejte funkcije klepeta v živo. Ta članek vam bo pokazal, zakaj je klepet v živo ključen za uspešne storitve za stranke in katere koristne funkcije ponuja LiveAgent.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako storitev klepeta LiveAgent izboljšuje uporabniško izkušnjo s 15 naprednimi funkcijami za klepet v živo. Zagotovite si brezplačen račun in izboljšajte komunikacijo s strankami v realnem času. Pomembne prakse vključujejo hitre odzive, AI botove in integracijo s CRM za učinkovito podporo. Poskusite brez obveznosti!