Kaj je skupna raba zahtevkov?
Zahtevke lahko preprosto delite z uporabo internega klepeta v živo. Ko agent uporabi ustrezno identifikacijsko oznako zahtevka, se ta za lažje deljenje, samodejno prikaže kot hiperpovezava. Ko agenti kliknejo na identifikacijsko oznako zahtevka, se ta zahtevek samodejno odpre na Nadzorni plošči za agente. To prihrani čas, zlasti kadar agenti potrebujejo medsebojno pomoč, takrat lahko hitro delijo zahtevke, pri katerih potrebujejo pomoč.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni skupna raba zahtevka?
Skupna raba zahtevkov pomeni hitro in varno izmenjavo zahtevkov med agenti. Tako lahko pomagajo drug drugemu.
Zakaj je priporočljivo, da souporabljate zahtevke?
Skupna raba zahtevka omogoča hiter prenos med agenti, ko potrebujete podporo in dodatno znanje, ki ga morda ima drug agent. Vse to olajša delo agentov in zagotavlja prost pretok informacij.
Je skupna raba zahtevkov na voljo v sistemu LiveAgent?
LiveAgentova skupna raba zahtevka je na voljo zahvaljujoč sistemu za interni klepet v živo. Ko agent uporabi pravilno identifikacijsko oznako zahtevka, prejme hiperpovezavo, ki jo lahko preprosto deli.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svoje storitve za stranke, vam priporočamo, da preberete članek Upravljanje klicnega centra (+nasveti in triki). Tam boste našli nasvete o načrtovanju, merjenju uspešnosti in motivaciji vaših agentov. Prav tako lahko raziščete, kako izboljšati zadovoljstvo strank z najboljšimi praksami v članku Cilji in najboljše prakse zadovoljevanja strank (pojasnjeno). Naučili se boste, kako meriti zadovoljstvo in zgraditi boljšo bazo strank.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.