Kaj je SLA?
SLA je kratica za Service Level Agreement.
Podjetje lahko opredeli pravilnike sporazuma o nivoju storitve, tako da lahko njihovi uporabniki bolje spremljajo uspešnost svojega nivoja storitev in izpolnjujevanje ciljev v skladu z nivojem storitev podjetja. Sporazumi o nivoju storitev (SLA) se običajno dogovorijo med podjetji in njihovimi poslovnimi strankami.
SLA običajno določa čas, v katerem je treba na zahtevek odgovoriti ali ga razrešiti. Če podjetje ne upošteva svojih pravil SLA, pride do kršitev SLA. Pogosto jih zadanejo kazni, povezane s kršitvami SLA, saj imajo številna, zlasti velika podjetja in korporacije, pisne sporazume o ravni storitev.
SLA v LiveAgent deluje kot kombinacija SLA nivojev SLA pravil.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni SLA?
SLA ali sporazum o ravni storitve določa raven storitve, ki se pričakuje od ponudnika. Določa kazalnike, s katerimi se meri storitev. Vključuje tudi popravne ukrepe ali kazni v primeru, da ne dosežejo dogovorjene ravni storitve. To je eden ključnih elementov pogodbe.
Kakšna je vloga SLA?
SLA v enem dokumentu zbira informacije o vseh storitvah in pričakovani zanesljivosti. Določa metriko, odgovornosti in zahteve. SLA je zasnovan tako, da ščiti obe pogodbeni stranki. Treba ga je prilagoditi poslovnim ciljem in dejavnostim.
Ali lahko nastavite SLA v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite SLA. Pojdite na Konfiguracija, nato izberite razdelek Avtomatizacija, kliknite SLA in Ustvari nivo. Nato po ustrezni nastavitvi shranite in zaprite.
Če želite izvedeti več o tem, kako sporazumi o ravni storitve pomagajo izboljšati podporo strankam, je naslednji članek idealen za vas. Spoznali boste pomembnost SLA in kako jih lahko uporabite v LiveAgent-u.
Druga tema, ki jo je vredno raziskati, je poročilo SLA dnevnik. Ta članek vam bo pokazal, kako dnevniška poročila omogočajo sledenje izpolnjevanju SLA in izboljšanje storitev.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.