Kaj je skupnost?
Skupnost je skupina strank in predstavnikov strank. Sodelujejo tako, da delijo svoje ideje, težave, poizvedbe in informacije. Ljudje v skupnosti si med seboj pomagajo, kadar je to potrebno. Drug drugemu odgovarjajo na vprašanja.
Ustvarite svojo skupnost v LiveAgent. Več o forumu.
Frequently Asked Questions
Kaj je skupnost?
Skupnost je skupina ljudi, osredotočenih na določeno temo in idejo. To je lahko skupina strank in predstavnikov strank, ki sodelujejo. Člani skupnosti lahko delijo svoje ideje, težave, informacije in vprašanja.
Kako ustvariti skupnost v LiveAgentu?
Če želite ustvariti skupnost v LiveAgent, pojdite na portal za samopostrežbo strank. Nato vnesite naslov in se odločite, ali želite, da je skupnost notranja ali javna? Poleg tega morate ustvariti opis na podlagi pravilno izbranih ključnih besed, zaradi česar imate pozitiven vpliv na SEO. Poleg tega je treba izbrati oddelek, pristojen za obravnavo vnosov.
Katere so funkcije, ki jih mora imeti forum skupnosti?
Forum skupnosti bi moral imeti posebne funkcije. Dobro je ustvariti postopek vključevanja skupnosti, da bodo novi člani lažje vedeli, čemu se pridružujejo. Zanimiva ideja je ustvariti pravila ali videoposnetek, ki bo odgovarjal na vprašanja o delovanju foruma skupnosti. Poskusite vključiti skupnost in se vključite v podporo in razvoj skupnosti.
Če želite izboljšati svoje storitve za stranke, si oglejte, kako vam lahko jezikovno prilagodljivi pripomočki pomagajo doseči večjo učinkovitost. Preberite več o nastavitvah pripomočkov za klepet in drugih funkcijah, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo. Za boljšo organizacijo vašega dela pa razmislite o uporabi kontaktnih skupin, ki omogočajo enostavnejše filtriranje zahtevkov in hitrejše odgovarjanje VIP strankam. Naučite se, kako ustvariti in upravljati te skupine v LiveAgentu. Če iščete nasvete za učinkovito upravljanje klicnega centra, odkrijte, kako lahko prilagodite delovne modele in merite kritične meritve za izboljšanje produktivnosti. Prav tako lahko preberete o najboljših praksah za najem in usposabljanje agentov klicnega centra. Ne pozabite si ogledati, kako lahko Salesforce integracija z LiveAgentom pomaga povečati vašo učinkovitost. Spoznajte prednosti te integracije in kako jo nastaviti prek Zapier. Na koncu pa preverite, kako izboljšati komunikacijo s strankami s pomočjo nasvetov za klepet v živo ter kako se izogniti pogostim napakam pri službi za stranke. Podrobnosti o uporabi emojijev, indikatorjev tipkanja in drugih taktik so vam na voljo za boljšo interakcijo s strankami.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.