Kaj je samodejni klicalnik?
Samodejni klicalnik (ali samodejni klicalnik) je programska oprema, ki samodejno kliče številke s seznamov klicev in tako agentom klicnega centra prihrani ročno klicanje teh številk. Sisteme za samodejno klicanje lahko uporabljajo različna podjetja v različnih panogah, vključno z e-trgovino, gostinstvom, zdravstvenim varstvom, izobraževalnimi ustanovami, ponudniki zavarovalniških in finančnih storitev, nepremičninami, izterjavo dolgov, političnimi organizacijami (pri izvajanju političnih kampanj) in drugo. Z uporabo sistema za samodejno klicanje lahko podjetja v kratkem času dosežejo in spremljajo na stotine ali celo tisoče strank, potencialnih strank ali potencialnih strank.
Agenti klicnih centrov že desetletja uporabljajo klicalnike v odhodnih kampanjah. Z ročnim klicalnikom agenti pokličejo številko bodisi tako, da jo vnesejo s tipkovnico ali iz vnaprej naloženega seznama stikov v CRM (Customer Relationship Management) in nato počakajo, da se klic vzpostavi. Samodejni klicniki so bili zasnovani tako, da agentom olajšajo postopek odhodnega klicanja in povečajo produktivnost agentov.
Rešitve klicnih centrov s samodejnim klicanjem omogočajo povečanje stopnje klicanja in časa pogovora agentov z izločanjem telefonskih odzivnikov in skrajšanjem čakalnih dob agentov. Rezultat tega je izboljšana produktivnost in povečana učinkovitost klicnega centra. Ko se uporabljajo kot avtomatski prodajni stroj, lahko samodejni klicniki poenostavijo pridobivanje potencialnih strank, povečajo doseg in učinkovitost hladnih klicev ter na koncu izboljšajo uspešnost vaše prodajne ekipe.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kaj je samodejno klicanje?
V nasprotju z ročnim klicanjem (ročno klicanje), ko agenti klicnega centra začnejo odhodne klice z ročnim klicanjem posamezne številke s seznama stikov, sistemi za samodejno klicanje (samodejno klicanje) agentom omogočajo samodejno klicanje seznama številk. S samodejnim klicem lahko agenti opravijo na stotine ali tisoče samodejnih klicev hkrati, da dosežejo potencialne stranke ali stranke. Prodajne ekipe lahko učinkovito uporabljajo samodejno klicanje pri izvajanju izhodnih marketinških kampanj.
Kako deluje samodejni klicalnik?
Samodejni klicalniki, kot že ime pove, samodejno pokličejo skupino stikov, kar odpravlja potrebo po ročnem klicanju. Ko je številka izbrana, lahko sistemi za samodejno klicanje ugotovijo, ali je klic sprejela telefonska tajnica, ali je prevzela dejanska oseba ali je linija zasedena. Ko detektor glasu prepozna, kdo je sprejel klic, bo bodisi preusmeril klic k razpoložljivemu agentu, ponudil meni z možnostmi osebi, ki sprejme, predvajal vnaprej posneto sporočilo ali pustil glasovno pošto.
Kako nastavim samodejno klicanje?
Za nastavitev samodejnega klicanja potrebujete računalnik, telefonsko linijo (navadno ali VoIP), govorni modem in programsko opremo za samodejno klicanje. Če želite, da programska oprema za samodejno klicanje deluje in deluje, morate naložiti bazo podatkov o stikih, nastaviti tok klicev in dodeliti agente. Glede na vrsto samodejnega klicalnika, ki ga uporabljate (predvidljivi klicalnik, napajalni klicalnik, klicalnik s predogledom, progresivni klicalnik), lahko sistem konfigurirate, kako naj se odzove v različnih scenarijih (na primer, če je signal zasedeno, če se oglasi človek). ali telefonski odzivnik dvigne ipd.).
Ali je samodejni klicalnik del LiveAgent?
Vse rešitve klicnega centra v oblaku zagotavljajo zmožnosti odhodnega klica, ne vključujejo pa vse funkcije samodejnega klicanja . Rešitev kontaktnega centra LiveAgent trenutno podpira klicanje s klikom za klic, ki je poleg samodejnega klicanja ena najbolj priljubljenih tehnologij, ki se uporabljajo v današnjih klicnih centrih. Prodajnim agentom omogoča, da začnejo odhodne klice strankam ali potencialnim strankam z nekaj kliki med brskanjem po njihovih spletnih mestih.
Če ste pravkar prebrali o samodejnem klicalniku, bi vas lahko zanimalo, kako poteka upravljanje klicnega centra. Spoznajte nasvete in trike za učinkovito vodenje ter kako lahko izboljšate razporeditev agentov in določite ključne KPI-je. Prav tako si oglejte predloge klicnega centra, ki vključujejo uporabne fraze in nasvete, kako ravnati v različnih situacijah, kot je obravnavanje jeznih klicateljev. Če vas zanima več o različnih vrstah klicalnikov in njihovih prednostih, preberite članek o klicalnikih klicnega centra. Ta članek vam bo pomagal razumeti, zakaj so klicne številke pomembne in kako izbrati pravo vrsto klicalnika za vaše potrebe.