Kaj je podpora samo po e-pošti?
Podpora samo po e-pošti je tehnika, ki jo uporabljajo nekatera podjetja. Stranke lahko z njimi stopijo v stik samo po e-pošti, nobena druga platforma ni na voljo.
Podpora samo po e-pošti ima svoje pomanjkljivosti, saj stranke ne morejo slediti statusu pritožbe in nimajo dostopa do centra za pomoč. Tako bi lahko kupci imeli negativne povratne informacije o podjetju in bi slab glas poslabšal ugled podjetja. Pravzaprav bi podjetje lahko celo izgubilo svoje stranke.
Po elektronski pošti stranke morda ne bodo dobile odgovora tako hitro, kot ga potrebujejo.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija podpore samo za e-pošto?
Podpora samo po e-pošti pomeni, da je podpora na voljo samo preko enega kanala, to je po e-pošti. Ta rešitev ima tako prednosti kot slabosti. Dobro je, da vemo, da je vse znanje o storitvah za stranke nabrano na enem mestu, po drugi strani pa veliko strank ne dela z elektronsko pošto, zato je vredno ponuditi drugačen komunikacijski kanal.
Kako točno deluje podpora samo po e-pošti?
Podpora po e-pošti pomeni le, da jo lahko kupec v primeru težav z nakupom ali pripravami dobi odgovor na vprašanje le tako, da se obrne na podjetje po elektronski pošti. To pomeni, da je celotna ali večina storitev za stranke zbrana v tem enem kanalu.
Ali lahko v LiveAgent ponudite podporo samo po e-pošti?
Seveda lahko z LiveAgent uporabljate samo podporo samo po e-pošti. Vendar pa lahko poleg tega LiveAgent uporablja tudi številne druge kanale, po katerih bodo stranke bolj verjetno stopile v stik in agentu ne povzroča več dela, saj lahko vse upravlja na enem mestu.
Po branju o podpori samo po e-pošti, si lahko ogledate članek o predlogah za obnovitveni e-mail. Ta vam bo razložil, kaj so obnovitveni e-maili in kako jih učinkovito uporabljati. Prav tako je zanimiv članek o e-poštnih predlogah za povabilo, ki vsebuje ideje in primere, kako ustvariti privlačna povabila. Če vas zanima, kako lahko izboljšate svoj klicni center, preberite članek o upravljanju klicnega centra, kjer boste našli nasvete za učinkovito načrtovanje in motivacijo agentov. Na koncu ne spreglejte članka o svetovalcu za podporo strankam, ki pojasnjuje, kaj dela svetovalec in kako lahko izboljšate svojo podporo strankam.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Izognite se neželenim verižnim reakcijam v e-poštni komunikaciji z razumevanjem poštnih zank. Naučite se, kako preprečiti te zanke in izboljšati učinkovitost vaše poslovne komunikacije. Pridružite se zadovoljnim uporabnikom LiveAgent in začnite brezplačno preizkusno obdobje za vrhunsko podporo strankam!